@Elektriciteitsmeneer:
De vraag die ik inmiddels via email heb gesteld aan Stedin betreft de capaciteit die mijn aansluiting heeft.
Ik betaal vastrecht voor een aansluiting omschreven als "Stedin tarief t/m 3x25 amp".
De vraag is natuurlijk of ik dan ook werkelijk 3x25 A heb. Want dat staat er niet.
Het huis is van 1990. Ik heb een oude meter met eenvoudig dag- en nachttarief.
En waarom wil ik dit weten (en jullie ook )?
Ik overweeg in de verre of nabije toekomst elektrisch te gaan rijden. EV of PHEV, dat weet ik nog niet. Ik wil echter wel weten wat op dit moment mijn mogelijkheden of noodzakelijke aanpassingen zouden zijn ten gevolge van mijn keuze.
Bij Stedin zou je moeten kunnen inloggen met de combinatie van meternummer, postcode en huisnummer. Dat werkt niet (meer dan 10x geprobeerd en gecontroleeerd), dus zocht ik andere manieren om met ze in contact te komen.
Ik doe niet aan fukwup, tutboek of twit-twit. En bellen tegen een toptarief doe ik niet.
Overigens heb ik nog geen enkele reactie op mijn mail die ik heb gestuurd naar stedin.nl en niet, zoals hierboven is aangegeven, naar stedin.net. Dat zal ik straks ook even doen.
Wie weet blijkt hun klantenservice toch klantvriendelijker dan de website...
Wordt vervolgd...
EDIT:
En een mailtje naar info@stedin.net levert meteen reactie op:
"Dit e-mail adres is niet meer in gebruik.
Heeft u een vraag, of een verzoek, dan verwijzen wij u door naar www.stedin.net/klantenservice."
En daarmee is het kringetje weer rond.
Een EV kopen gaat sneller dan een laadpunt regelen, denk ik...