Smart Camera USB probleem?

Smartphone Klipad 4.5 en een camera Clever Dog

Mijn dochter heeft een Camera gekocht Merk Clever Dog Smart Camera Model Dog 1W V5 en daar is een USB kabeltje er bij dat zij in haar pc moet steken en dan ziet zij een blauw ledje aangaan op het toestel maar verder ziet zij niets op haar pc , nu denkt zij dat het toestel niet in orde is , wie kan het zeggen hoe dat toestel werkt en wat zij moet doen om te zien op haar pc dat het aangeduid word , wie kan daar een beschrijving van geven?

[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 10 februari 2020 23:19:15 (0%)

Een vraag stellen als tekst is handiger. De zoekfunctie werkt namelijk op tekst en niet op tekst in een afbeelding....

Sine

Moderator

Een post als een afbeelding .... dat is nieuw ...

-edit-

Fixed

[Bericht gewijzigd door Sine op maandag 10 februari 2020 23:19:26 (17%)

vergeten

Golden Member

Ja wat is het voordeel, je moet toch alles intikken en nu wordt quoten met delen tekst ook onmogelijk.
Het is toch al zijn 1110e bericht dus hij kan het wel!
Het ondermijnd een goed werkend forum, het zou verboden moeten worden :)

[Bericht gewijzigd door vergeten op maandag 10 februari 2020 23:01:16 (16%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Mijn dochter heeft een Camera gekocht Merk Clever Dog Smart Camera Model Dog 1W V5 en daar is een USB kabeltje er bij dat zij in haar pc moet steken en dan ziet zij een blauw ledje aangaan op het toestel maar verder ziet zij niets op haar pc , nu denkt zij dat het toestel niet in orde is , wie kan het zeggen hoe dat toestel werkt en wat zij moet doen om te zien op haar pc dat het aangeduid word , wie kan daar een beschrijving van geven?
Giedoke

Bron:
https://nationaalcomputerforum.nl/threads/clever-dog-smart-camera.1366…

was donderdag al beantwoord??

GMT+1
vergeten

Golden Member

Beantwoord wel maar niet opgelost!

[Bericht gewijzigd door vergeten op maandag 10 februari 2020 23:08:59 (15%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

er staat dat hij android nodig heeft en android gekocht heeft.

nu nog de instructie volgen?

GMT+1

Sorry tekst vergeten .
U zult al gezien hebben dat ik dit al aangeduid heb op Bron:
https://nationaalcomputerforum.nl/threads/clever-dog-smart-c...st-1146…
maar daar weten zij het niet daarom probeer ik het hier,wat ik zelf al gedaan heb heeft u wel kunnen zien daar alles gaat goed totdat ik het wachtwoord wil ingeven dan krijg ik altijd het zelfde te lezen zie bijlage
Rapperder

Je account registreren?
Activatie bevestigingsmail over het hoofd gezien?

@ DK bedankt , allemaal al gedaan ook een bevestigingsmail ervan ontvangen.

Blijkbaar niet
Iets is er mis gegaan met je registratie

ja dat kan misschien gebeurt zijn , maar waar kan ik dan terug registreren ?

dit heb ik terug gevonden in mijn mailbox

Halo het is opgelost met Windows ging het niet alleen met Android dit topic mag afgesloten worden vele dank.
Rapperder