Voor alle onderdelen.

Dit topic is gesloten

Beste leden. Ben zojuist lid geworden omdat ik met wat onbeantwoorde vragen zat over mijn Marantz 2225. Voor degene die onderdelen, vintage verkopen of aan kopen zit te denken, hier een heel tof bedrijfje. Euromaxx.nu in Wijchen. Das vlakbij Nijmegen. heeft alles op het gebied van stereo en nog meer. groetjes Dartajan.

vergeten

Golden Member

Ben je nou reklame (voor jezelf) aan het maken?

[Bericht gewijzigd door vergeten op maandag 24 februari 2020 12:58:51 (18%)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Ben zojuist lid geworden omdat ik met wat onbeantwoorde vragen zat over mijn Marantz 2225

Compleet onlogisch, waarom lid worden als je vragen al zijn opgelost ?

Voor degene die onderdelen, vintage verkopen of aan kopen zit te denken, hier een heel tof bedrijfje. €maxx.$$

Inderdaad ordinaire promotie, neem contact op met de site admin voor het plaatsen van een betaalde advertentie.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Op 24 februari 2020 12:58:18 schreef vergeten:
Ben je nou reklame (voor jezelf) aan het maken?

Nee. Was al maanden bezig om mijn Marantz 2225 weer aan de praat te krijgen, en kwam deze zaak tegen, dus wilde ik hem graag delen. Wel erg agressieve binnenkomst op deze site terwijl ik alleen een goed adres wil delen.

Op 24 februari 2020 13:05:18 schreef Roland van Leusden:
[...]

Compleet onlogisch, waarom lid worden als je vragen al zijn opgelost ?

[...]

Inderdaad ordinaire promotie, neem contact op met de site admin voor het plaatsen van een betaalde advertentie.

Maak geen reclame, geef alleen maar een adres door en mijn vragen zijn niet opgelost. Zat te googlen voor antwoorden op mijn vragen en kwam op dit forum terecht. Ben geen kleine jongen. Ben 73 dus geen snotneus. Zal ook geen adressen meer doorgeven. Zoek zelf maar.

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Tsja, je gaf toch echt wel aan dat je problemen opgelost zijn, immers je zat met vragen, je zit er niet mee.

Ben zojuist lid geworden omdat ik met wat onbeantwoorde vragen zat

En ja, we krijgen hier nogal wat ongewenste publiciteit, en jouw bericht zag er echt ook wel zo uit. Begrijp dat aub dat er dan al eens wat ergernis opborrelt.

Trouwens, als je in de eerste plaats vragen hebt over die versterker, waarom begin je dan niet met die vragen te posten? Voor mij ruikt het toch maar vreemd, hoor, maar het valt niet helemaal uit te sluiten dat je alleen maar een gekke manier van posten hebt.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
maartenbakker

Golden Member

Op 24 februari 2020 13:25:42 schreef Dartajan:
[...] Maak geen reclame, geef alleen maar een adres door en mijn vragen zijn niet opgelost. Zat te googlen voor antwoorden op mijn vragen en kwam op dit forum terecht. Ben geen kleine jongen. Ben 73 dus geen snotneus. Zal ook geen adressen meer doorgeven. Zoek zelf maar.

Maar je zit nog geen 73 jaar op het forum. Het gebeurt heel vaak dat nieuwe aanmeldingen die 'een adresje' hebben als eerste post, ordinaire sluikreclame voor hun eigen zaak maken. Vandaar dus je stormachtige ontvangst, dat had je alleen kunnen weten als je eerst een tijdje 'gelurkt' had. Als je vaker dingen bijdraagt of vragen stelt, zul je je hopelijk beter thuis voelen.

P.S. Ziet er opzich uit als een leuke zaak, alleen het eerste dat ik aanklik is een namaak of "china refurbished" CDM12.1. Als hij speelt, niet persé een probleem maar laten ze het er dan wel bijzetten en niet dat het een originele Philips is.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

Beste Dartajan, besef dat men hier nogal gevoelig is (en terecht!) voor spam. Verder is het een prettige 'club', maar lees eerst de FAQ voor wat betreft do's en dont's

Als je zoiets geschreven had als: "Na enige tijd meelezen heb in mijn Marantz kunnen repareren! Daarbij kwam ik ook deze zaak aangelopen, die ik jullie niet wil onthouden." Dank voor alle info van dit forum.

Je zou dan heel wat minder 'irritatie' hebben ondervonden.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 24 februari 2020 13:44:58 schreef Tidak Ada:
Beste Dartajan, besef dat men hier nogal gevoelig is (en terecht!) voor spam. Verder is het een prettige 'club', maar lees eerst de FAQ voor wat betreft do's en dont's

Voordat ik mezelf hier aanmelden, had ik al op het forum rondgesnuffeld om te kijken of ik hier iets op kon doen, maar ik werd al meteen in het diepe gegooid door een stel onbenullen. Ik ben een Brabander en misschien een beetje anders dan aan de andere kant van de Moerdijk zoals ik al in sommige profielen heb gezien. Ik moet ook nog mijn manier van schrijven aanpassen, want Brabants is misschien onleesbaar. Maar goed. Ik ben hier gekomen door een vriend van mij. Ik zal geen adressen meer plaatsen, al zijn ze nog zo goed. Ik zal ook geen vragen meer stellen, ik zoek zelf wel naar antwoorden op het forum. Ben met mijn 73 nog nooit zo behandeld door een stel pubers van de andere kant van de Moerdijk. Ben er klaar mee.

Hensz

Golden Member

Op 24 februari 2020 12:53:34 schreef Dartajan:heeft alles op het gebied van stereo en nog meer. groetjes Dartajan.

Vooral toch wel heel erg veel witgoed, als ik de site moet geloven.
Maar goed ik zal eens langsrijden als ik tijd over heb, het is niet al te ver weg.

Don't Panic!
Tidak Ada

Golden Member

@ Dartajan:
Je gaat weer mis met je 'pubers', zeker voor een 75 plusser als ik en vele met mij.'
Het is je nu gelukt om ook mij te irriteren doeg! (da's Brabants).

Eruditie is overigens niet leeftijd afhankelijk.

Pas maar op dat je niet met een 'stugge Fries' te maken krijgt!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Deze ook-al-niet-meer-puber is nog Brabantser dan jij ;) En ook ik vind leeftijd weinig relevant, we zien hier tieners die zeer behoorlijk posten en derdeleeftijders die er maar wat op los kliederen, en alle gradaties daartussen.

Ik ben hier gekomen door een vriend van mij.

Zat te googlen voor antwoorden op mijn vragen en kwam op dit forum terecht.

Hm, wat is het nu? Het ruikt steeds vreemder voor mijn delicate neusje.

[Bericht gewijzigd door big_fat_mama op maandag 24 februari 2020 14:23:30 (33%)

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord

Leuk, een bejaarde die geen digibeet is, maar alle fatsoenlijke omgangsvormen ontbeert :?

Damn the torpedoes, full speed ahead!

Op 24 februari 2020 12:53:34 schreef Dartajan:
Beste leden. Ben zojuist lid geworden omdat ik met wat onbeantwoorde vragen zat over mijn Marantz 2225. Voor degene die onderdelen, vintage verkopen of aan kopen zit te denken, hier een heel tof bedrijfje. Euromaxx.nu in Wijchen. Das vlakbij Nijmegen. heeft alles op het gebied van stereo en nog meer. groetjes Dartajan.

Heb al een ander forum gevonden waar normale mensen zitten om je te helpen. Ben hier weg. gaat jullie goed.

GJ_

Moderator

Het zou denk ik beter zijn als niet iedereen zich gelijk met de moderatie gaat bemoeien.
Volgende keer beter.

Dit topic is gesloten