problemen met schrikdraadapparaat op solar

Ik zie die ohm stand niet geschreven staan?ik vrees dat ik er te weinig van ken.

Ik zou op bol er eentje kopen omdat daar gratis verzending is,maar welk is het beste? ik heb er geen verstand van.

Hoei ik heb weer hetzelfde verzonden omdat ik dacht dat het niet doorgegaan was. sorry!

Maar wat heeft het voor zin om gans de omheining nog eens na te kijken stuk voor stuk kleiner te maken als er op 1 m van de accu nog geen spanning op de draad is als ik hem vast neem?

Dan zal er zeker verder ook niets op zitten en ben ik voor niets aan het testen.

Ik weet het niet he ,klopt dat niet?

Ergens zit een lek. Of dat nou grondbedekking is die flink gegroeid is of een isolator die lek is, maakt niet uit.

Isolatoren zijn van kunststof. Vroeg of laat vergaat dat, komt er ergens een scheurtje in en met het huidige weer komt daar weer vocht in wat vervolgens een lek naar aarde oplevert.

Maar eerlijk gezegd: haal er iemand bij met verstand van zaken. In twee dagen had het al lang opgelost kunnen zijn.

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
vergeten

Golden Member

Op 26 februari 2020 14:42:21 schreef brow:
Metertje op Volts DC zetten zeg je, maar dat zie ik op deze meter niet staan?

Ik wel :)

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Bedankt.Maar zoals ik al in vorige zei,heb ik de omheing gans nagekeken en was er nergens belasting van gras of takken.Daarna zette ik de stroom op en er was niks van spanning.

Alle isolatoren nakijken? dat is bijna onbegonnen werk.Dan moet je ze er bijna allemaal uitdraaien en goed controleren op barsten of zo wat moeilijk te zien is.

En ik heb niemand die er verstand van heeft, een elektricien die gaat daarvoor niet komen ,en daar betaal ik mij bauw aan.

Lambiek

Special Member

Waarom meet je het niet gewoon na, of denk je dat het gewoon weer gaat werken.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.