Radiomarkt t'Harde 29-2-2020

Shiptronic

Overleden

Zaterdag 29 februari organiseert de afdeling Noord Oost Veluwe van de landelijke Vereniging voor Experimenteel Radio Onderzoek (VERON) al weer voor de 24e maal haar Elektronica Vlooienmarkt. Deze wordt gehouden in de meer dan 1000 vierkante meter grote sporthal van MFC Aperloo waar ruim 200 meter aan kramen opgesteld zal staan.

Op deze Elektronica Vlooienmarkt worden nieuwe of gebruikte spullen aangeboden door standhouders uit Nederland, Duitsland en België Er is een groot aanbod van spullen die op de een of andere manier met elektronica te maken hebben. Voor de radio hobbyisten zijn er allerlei spullen te koop variërend van antennes, kabels, meetapparatuur en voedingen tot allerlei soorten transceivers, porto`s.

iCAL: https://hamnieuws.nl/events/radiomarkt-t-harde/?ical=1&tribe_displ…

https://hamnieuws.nl/events/radiomarkt-t-harde/

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
bprosman

Golden Member

Helaas , 118Km is me te ver "vlak voor" Rosmalen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Shiptronic

Overleden

Das de eerste van het jaar, even warm lopen voor Rosmalen.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
dijkmane

Golden Member

normaliter ga ik wel even.
deze keer heb ik een andere afspraak.

vorig jaar viel deze wat tegen..

In no Sense, Nonsense
fatbeard

Honourable Member

Curieus... ogenschijnlijk NIET te bereiken met OV.

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Het lijkt 16 minuten lopen van station 't Harde ? Dat gaat nog.
Wel twee uur treinen vanaf hier.

Ik ken deze beurs niet. Het lijstje oogt alsof het veel nieuw spul is.
Hoewel "DVD's, computers, laptops en computer toebehoren" inmiddels ook wel retro klinkt ;)

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Ik ga morgen ook even die kant op. Als er mensen mee willen rijden, ik rij vanuit Lichtenvoorde het eerste stuk binnendoor via Zutphen of Lochem dus als er iemand een lift wil kan ik daar wel iemand oppikken en op de terugweg ergens weer bij een station afzetten.

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.