B480 Brakealert icm 3e remledlicht 2016 AUDI TT

EricP

mét CE

Een achterligger die hierdoor toch in noodstop gaat hing sowieso te kort op mijn bumper en had meer aandacht voor zijn smartphone dan voor het verkeer.

Dat is natuurlijk onzin. Irritant knipperende verlichting zie je van 10m afstand. Maar vanaf 50m afstand ook.
De mafketel die een smartfoon heeft zit toch wel in je kofferbak, met of zonder knipperend 3de remlicht...

Daar komt bij dat je je toch af zou kunnen vragen wat 'hard remmen' voor zo'n kastje is. Als een beetje scheef zetten al genoeg is om de boel te triggeren... zou het zomaar 'altijd' kunnen knipperen.
Als het alleen bij een 'noodstop' is... dan maak je die blijkbaar zo nu en dan. Dan zit je zelf ook te dicht op je voorligger...

Heel hartelijk bedankt CJ, zoals gezegd heb ik er weinig kaas van gegeten, maar ik heb alles uitgeprint en ik neem deze mee naar iemand waarvan ik denk dat hij daar wel kaas van kan maken. Dat met die weerstand komt me overigens wel bekend voor, ik heb eens eerder ledlampen in mij achterlichten gehad (waar eigenlijk halogeenlampen inzaten) en daar zat ook een weerstand bij, uiteindelijk werkte het toen ook zonder, maar blijkbaar zijn er dus situaties waarbij de je wagen elektronica voor de gek moet houden. Dus nogmaals: BEDANKT!!!!!!!!!!

bericht aan de nadere reflectanten. Bedankt voor jullie opmerkingen, ik merk wel dat dit forum niet heel veel anders functioneert dan andere fora. Jammer dat niet iedereen zich tot de vraag en inhoud kan beperken. Maar goed, spelen we niet allemaal soms wel eens de moraalriddert…..

Verzoek aan de moderator. Wat mij betreft mag u dit topic afsluiten, relevante info is ontvangen.

Bedankt,

gegroet Roger aka creative27