kent iemand deze oude VW connector

iemand die weet wat voor type connectoren het zijn?
https://i.ebayimg.com/images/g/DxUAAOSwGNxbEM1T/s-l500.jpg

zoek zowel male as female, en aangezien ik ze in een originele kabelboom moet inbouwen, moeten het wel de exact zelfde zijn dat VW gebruikte.
vw gebruikte overal dat soort (thermostaten enzo), maar allemaal verschillen ze net iets van elkaar.
ik zoek die dat gebruikt worden voor de middelste grill lampen van een golf 2 aan te sluiten

[Bericht gewijzigd door fcapri op woensdag 11 maart 2020 13:01:04 (27%)

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken

Na wat zoekwerk binnen Google Picture Search had ik hem vrij snel.

Het is VW/Audi/Skoda partnummer 357972752
De variant met 1 inkeping is partnummer 037906240

Die dingen ken ik ook vanuit mijn Citroën AX.
Ben er nog niet achter wat de oorspronkelijke fabrikant van die dingen is.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Op 11 maart 2020 13:18:05 schreef MNM(tm):
Die dingen ken ik ook vanuit mijn Citroën AX.
Ben er nog niet achter wat de oorspronkelijke fabrikant van die dingen is.

Is met dit soort materie altijd lastig omdat er veel naar OEM parts wordt verwezen welke door meerdere fabrikanten gemaakt kan zijn.
Ik vond na lang zoeken op "genuine part" etc. dat deze connector mogelijk van het merk Delphi kan zijn, wat tegenwoordig Aptiv is.

Op 11 maart 2020 13:14:02 schreef T-sec:
Na wat zoekwerk binnen Google Picture Search had ik hem vrij snel.

Het is VW/Audi/Skoda partnummer 357972752
De variant met 1 inkeping is partnummer 037906240

fantastisch. ik had al gevonden dat die connectoren in de golf/jetta mk4 op de airconditioning zaten, maar met te zoeken connector golf mk4 AC kwam ik dus allemaal wisselspanning connectoren tegen en niks met airco.
partnr's vond ik al helemaal niet.

aliexpress heeft ze alvast, nu nog de male versie vinden

en setjes gevonden
https://www.aliexpress.com/item/32777904820.html

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
High met Henk

Special Member

Wat moet jij nog met vw?
Kapitein capri moet zijn p100 de weg op krijgen ;)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Shiptronic

Overleden

Jacques was sneller :

Op 11 maart 2020 13:09:24 schreef Jacques1956:
Misschien Rick Donkers https://www.rdae.nl/multistekkers/bosch-junior-timer-stekkers/

is toch gewoon bosch?

Jep, junior timer ? : https://www.rdae.nl/multistekkers/bosch-junior-timer-stekkers/

Dat zijn nog redelijk zelf goed te hanteren connectors, nieuwe mini rommel? Can bus hadden we toch voor minder draden?

de meest standaard injector connector ;) let wel op de keying !

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 11 maart 2020 21:28:39 schreef High met Henk:
Wat moet jij nog met vw?
Kapitein capri moet zijn p100 de weg op krijgen ;)

daily driver is een golf 2 (benzine nu). mijn vorige golf (1988) had zo een grille met 4 lampen, en daar was aan de kabelboom gehakt. die had origineel 2x H4 connector per kant (die 2 witte).

ik heb de grille daar uit gehaald en in mijn volgende golf (1991) gestoken. daar was echter reeds een connector voorzien voor die extra lampen. (takt gewoon af van die witte connector)

ik had die kabel niet, dus heb gewoon een verloopstukje gemaakt (niet waterdicht).

nu was er op facebook een vraag gekomen voor het 'stukje kabelboom' om die lampen aan te sluiten. die kerel is met zijn 84er golf langsgekomen en die auto heeft NIKS van voorziening. enkel de connector voor 1 H4 lamp per kant (nog minder dan mijn 88'er had).

dat "stukje" kabelboom bestaat dus niet, het is de kabelboom van de hele motorruimte die je moet vervangen.
nu is er tussen de jaren ook verschil in zekerinkasten (CE1 en CE2) alsook een verschil in de tellerunits (1connector of 2 connectoren).

nu kwam ik op het briljante idee om een H4 male -> H4 female connector te maken en daar een aftakking naar zo een originele connector voor de extra lampen in de grille.

als iemand dan zo een 4lamp gril monteert, trek je de connector op je H4 lamp los, adapterkabel tussen en weer inpluggen.

maar dan wil ik wel de correcte kabels maken. en daarom zoek ik ze.

als iemand dan een originele grille heeft met de VW connector er reeds op, is het plug en play

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken