De auto begint te rijden en dan wordt het een rommeltje.
Daarom dienen fietsers over een smal padje langs de slagboom te gaan.
Misschien mag ik je uitnodigen dat uit te komen leggen aan de hedendaags "prinsjes en prinsesjes" waarvan ik soms hoop dat ze die boom eens voor hun tetter krijgen . Maar... jammer genoeg begint in Nederland ook steeds meer "de aansprakelijkheid" de kop op te duiken.
Maar goed, de lus is nu zo afgesteld dat hij het niet doet op fietsers, voetgangers sowieso niet of ze moeten wel heel veel metaalprothese in hun lijf hebben. Er zit naast de lus een "Infrarood oog" onder de boom door die de boom stopt tijdens het naar beneden gaan als er iets tussen komt.
Gelukkig doet hij het nu ook op scootmobielen (was een wens) met de moderne lusdetector.
Dit was de "besturing" die er in zat :
Met dit type lusdetector. Volgens mij kun je er ook de MG mee ontvangen want er zit een regelbare ferrietstaaf in. Overigens niet slecht , volgens de documentatie is dat ding uit '75
Sarasota 215B lusdetector.pdf
Vraag me wel af waarom zo iets altijd kapot gaat met zo'n ontieglijk k*tweer, de andere boom ging kapot Pasen 2013 met sneeuw .
Dit was mijn werkplek vandaag :
Dit is de nieuwe, die stond al een hele tijd klaar maar door prive omstandigheden geen gelegenheid gehad die er in te zetten.
Alles zit er in nu, "klein dingetje" nog, de eindschakelaars werken net andersom als ik aangenomen had (verbreek ipv maak) , en "even inverterern" in de logo software had toch niet het gewenste effect. Vanavond maar eens in de simulatie spelen.