Relaiskaart met webinterface

Goedemiddag iedereen,

Ik ben namelijk al enige tijd op zoek naar een relaiskaart (met 4 uitgangen)
waar het mogelijk is om de relais aan te sturen aan de hand van een webinterface + mogelijkheid om de webinterface aan te passen.

Velleman heeft namelijk zoiets, maar de interface is niet aan te passen.

Toepassing hiervoor is volgende:

Ik werk bij een liftfirma en zoek een oplossing voor mensen die in hun huis geen domotica systeem hebben maar toch de lift wil oproepen met hun telefoon. Ik zou dus op de webinterface een 4 tal knoppen nodig hebben die een puls geven naar onze sturing van de lift.

Graag hoor ik jullie mening/oplossing.

Jens E.

bprosman

Golden Member

Een Logo! 8 ? (Oh wacht daarvan kun je niet de webinterface aanpassen).

[Bericht gewijzigd door bprosman op vrijdag 27 maart 2020 14:09:01 (69%)

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Barix barionet zover ik weet valt daar ook de webinterface aan te passen.

https://www.barix.com/barionet/

I thought, I thought of everything

Web interface wil toch niet zeggen open aan het internet ?
Volgens mij moet je toch de relaiskaart linken met de serverport ?

bprosman

Golden Member

Gewoon open aan het internet?

Ehhh intranet ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Sine

Moderator

Bij een lift dacht ik aan een appartementen complex / flat / ...

Maar we hebben het over een enkel woonhuis dan kan het natuurlijk ook gewoon aan het LAN.

Op 27 maart 2020 14:08:31 schreef bprosman:
Een Logo! 8 ? (Oh wacht daarvan kun je niet de webinterface aanpassen).

Waarom niet, je kunt daar een eigen stukje web maken met een paar knoppen, veel meer hoeft het niet te zijn lijkt me.

Als het ECHT goedkoop moet kun je op een ESP bordje waarschijnlijk ook wel iets fabrieken.

bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Sine

Moderator

Zijn die liften zo traag dat een telefoon uit de zak grabbelen, website openen en knop drukken sneller is dan op de call button duwen en wachten tot de lift komt?

Op 27 maart 2020 14:39:32 schreef Sine:
Bij een lift dacht ik aan een appartementen complex / flat / ...

Maar we hebben het over een enkel woonhuis dan kan het natuurlijk ook gewoon aan het LAN.

[...]

Waarom niet, je kunt daar een eigen stukje web maken met een paar knoppen, veel meer hoeft het niet te zijn lijkt me.

Als het ECHT goedkoop moet kun je op een ESP bordje waarschijnlijk ook wel iets fabrieken.

Klopt, wij zijn grotendeels actief in de standaard woningen.
Het enige probleem is, ik ken niet veel van programmeren, dus zelf web interface maken lijkt mij geen oplossing :p

Op 27 maart 2020 14:47:21 schreef Sine:
Zijn die liften zo traag dat een telefoon uit de zak grabbelen, website openen en knop drukken sneller is dan op de call button duwen en wachten tot de lift komt?

Dit kan een oplossing bieden voor mensen die een privébediening op hun lift hebben staan, en toch zo mensen toegang kunnen geven tot de desbetreffende verdieping vanop afstand ;)

Sine

Moderator

Op 27 maart 2020 14:48:40 schreef jenski:
[...]

Klopt, wij zijn grotendeels actief in de standaard woningen.
Het enige probleem is, ik ken niet veel van programmeren, dus zelf web interface maken lijkt mij geen oplossing :p

Dat is die logo wellicht een idee, dat is echt knippen plakken werk.

Op 27 maart 2020 14:49:47 schreef jenski:
[...]

Dit kan een oplossing bieden voor mensen die een privébediening op hun lift hebben staan, en toch zo mensen toegang kunnen geven tot de desbetreffende verdieping vanop afstand ;)

Maar dan moeten die dus wel toegang hebben tot het locale netwerk?

Je kunt ook een access point koppelen aan de logo8.