On-ervaren machine bouwer zoekt hulp

Dit topic is gesloten

Goedemiddag Beste lezers,

Ik ben nu enige tijd bezig met het bouwen van een prototype voor een nieuw product waar ik al lange tijd mee aan de haal ben. Het design is eigenlijk al zo goed als klaar en ik heb een duidelijk beeld van alle handelingen die de machine moet kunnen voltooien. En toen liep ik zelf tegen de feiten aan dat er heel veel verschillende opties zijn om dit te voltooien.

Ik ben op zoek naar iemand die een breed verstand heeft van elektrische apparaten en machines. Ik kan helaas niet alle specificaties noemen van het product omdat het dus een nieuw inventief product is en ik zou het mezelf niet toe wensen dat een van jullie met mijn idee aan de haal gaat.

Lijkt het je leuk om mij advies te geven en samen te kijken naar oplossingen voor een nieuwe machine, laat een bericht achter of stuur mij een e-mail. Dit idee kan een grote impact hebben op onze huidige maatschappij dus ik zoek een serieus ervaren iemand waarmee ik verdere specificaties kan bespreken.

Ik hoor graag van iemand!

Met vriendelijke groet,

Pablo Bronsgeest

GJ_

Moderator

Moet het iets industrieels zijn, of iets klein draagbaars?
Een besturing met serieuze aandrijvingen en een PLC of meer iets met steppertjes en een microcontroller?

Welke kant moeten we in denken?

Op 28 maart 2020 11:28:44 schreef No-No: doe me ff je email adres

Als dat al een probleem is ;-)

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 28 maart 2020 11:39:42 (27%)

@GJ_

Mijn E-mail adres is xxxx

Het is geen industrieel iets maar ook niet heel klein, op de mail kan ik er meer over uitleggen :)

Groet Pablo

mod edit:
mail verwijderd ivm spam
staat openbaar en spam-safe in profiel

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 28 maart 2020 13:17:59 (27%)

Moet het een DZILN worden?

Damn the torpedoes, full speed ahead!
pa3gws

Golden Member

Zet je mail adres openbaar in je profiel tenzij je bakken spam wil. ;-)
edit
Ah daar staat het al haal het dan wel uit je posting weg. :-p

[Bericht gewijzigd door pa3gws op zaterdag 28 maart 2020 13:06:28 (33%)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

Is dit niet meer iets voor V&A? Zon revolutionaire machine zal vast geld opleveren en dus kan hulp ook betaald worden?

Zeker in deze tijd ook sociaal naar je mede-ontwikkelaars.

Met vriendelijke groet, Rob
GJ_

Moderator

Inderdaad. Als er echt niks meer losgelaten kan worden is het niet een forumonderwerp. Er valt n.l. weinig over te discussieren. Zet het aub in V&A eventueel met verwijzing naar dit gesloten topic.

naar V&A

Dit topic is gesloten