Kipper kiepaanhanger draadloos ontvanger aansluiten

Shiptronic

Overleden

Op 8 april 2020 21:43:55 schreef Freak83:
Dikkere kabels ook geen effect
Accu is vol want met de vaste AB doet hij het gewoon

Mischien heeft het iets te maken met dat t eigelijk voor een lier is,

Ja tot de spanning onder een bepaald nieveau komt, dat de ontvanger er mee stopt!!

Op 8 april 2020 22:06:33 schreef Freak83:
Nou ik had de accu lader er even op gezet, niet dat het nodig was via de vaste AB. Maar toch deed de draadloze het ook iets langer, geven die relais mischien te weinig stroom door?
Of Kan n relais ook op zijn? (kapot)

Accu leeg dus !! Lekker laten laden vannacht, morgen vroeg doet hij het ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 8 april 2020 22:33:19 schreef Shiptronic:
[...]

Ja tot de spanning onder een bepaald nieveau komt, dat de ontvanger er mee stopt!!

[...]

Accu leeg dus !! Lekker laten laden vannacht, morgen vroeg doet hij het ;)

Via de vaste bediening deed hij het gewoon

Op 8 april 2020 22:13:37 schreef Shiptronic:
Je hebt toch geen 24V relais gekocht? meet je overal 12V waar die moet zijn, wat meet je met de pomp aan?

Ik denk toch accu leeg, met een paar volt wil die hydromotor nog wel rond, elektronica stopt er gewoon mee :)

Accu was 12.8v lijkt me voldoende, als ik de vast afstands bediening indruk gaan de volts duidelijk omhoog 4x ofzo

Shiptronic

Overleden

Op 8 april 2020 22:43:27 schreef Freak83:
[...]

Accu was 12.8v lijkt me voldoende, als ik de vast afstands bediening indruk gaan de volts duidelijk omhoog 4x ofzo

???? aname. en daarna snap ik er niets van, 4x omhoog? =48V ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Shiptronic

Overleden

En doet hij het nu wel na een nacht laden ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 9 april 2020 09:12:33 schreef Shiptronic:
En doet hij het nu wel na een nacht laden ?

Ben benieuwd ga zo proberen en hou jullie op de hoogte

En ja hoor hij doet het, maar is dat nog met op te lossen of te verklaren waarom de vaste AB wel functioneerde?

Mijn multimeter is de boosdoener die meet nu 14.8 aan de accu, laat ik die maar weg gooien
Iig bedankt nu even alles netjes weg werken en klaar is freek
Groetn

[Bericht gewijzigd door Freak83 op donderdag 9 april 2020 11:49:35 (21%)

Lambiek

Special Member

Op 9 april 2020 00:16:56 schreef Shiptronic:
???? aname. en daarna snap ik er niets van, 4x omhoog? =48V ?

Vreemd verhaal, maar het schijnt nu te werken. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Op 9 april 2020 13:34:27 schreef Lambiek:
[...]
Vreemd verhaal, maar het schijnt nu te werken. :)

Ja idd alles klopt nu sorry voor de verwarring , ps.heb andere kabels op de multimeter gedaan nu geeft hij wel weer de echte waardes door
Tot het volgende iseu, groetn

Shiptronic

Overleden

De reden dat de gewone bekabelde afstandsbediening het wel doet, das allemaal puur mechanisch, als de boel verbonden word werkt het , ik denk zelfs nog wel met een volt of 4-5, de accu hoeft allen maar stroom te leveren voor de pomp.

De draadloze AB. heeft een minimale voedingsspanning nodig, tot 8-9V zal het nog wel werken, maar kom je daar onder, valt de ontvanger uit. Dus als je start werkt het(open spanning zal rond de 12V zijn) als de pomp aanspringt zal de accu spanning langzaam zakken, tot de ontvanger uitvalt en stopt dan, de handbediening gaat gewoon door tot de accu helemaal leeg is.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 9 april 2020 19:59:16 schreef Shiptronic:
De reden dat de gewone bekabelde afstandsbediening het wel doet, das allemaal puur mechanisch, als de boel verbonden word werkt het , ik denk zelfs nog wel met een volt of 4-5, de accu hoeft allen maar stroom te leveren voor de pomp.

De draadloze AB. heeft een minimale voedingsspanning nodig, tot 8-9V zal het nog wel werken, maar kom je daar onder, valt de ontvanger uit. Dus als je start werkt het(open spanning zal rond de 12V zijn) als de pomp aanspringt zal de accu spanning langzaam zakken, tot de ontvanger uitvalt en stopt dan, de handbediening gaat gewoon door tot de accu helemaal leeg is.

Duidelijk, bedankt