Vervangen lastige IC's - wie helpt?

nou dat is wel heel schappelijk, daarvoor begin ik niet aan die ellende.

Op 28 mei 2020 12:03:50 schreef Stijnos:
nou dat is wel heel schappelijk, daarvoor begin ik niet aan die ellende.

Hij moet dan wel zelf de chips aanleveren he. We gaan het zien, als het tegenvalt vraag ik de volgende keer meer ha ha.

Op 28 mei 2020 08:48:21 schreef Roland11:
[...]Ah, zo te zien is de OP meer een handelaar dan een hobbyist die voor eigen gebruik de scanner wilt repareren. En zelfs dan vond hij mijn aanbod van EUR 50 (excl chips) + officiele factuur te duur ;-)

Zelf solderen dan maar ;)

This is the world we know best, the world of madness

en bij problemen na verkoop stuurt hij de klant naar jou door

Op 27 mei 2020 18:58:28 schreef RRH:
Wie kan hobbymatig de IC's voor mij vervangen?

En dan hier nog meermaals op blijven hameren ook. Wees dan eerlijk en zeg dat je er een handeltje in dergelijk spul op nahoudt. Dan had je overigens exact hetzelfde aanbod van me gehad dat ik je als antwoord op je email stuurde (€25 per chip).

Bij dezen is mijn aanbod ingetrokken.

If you want to succeed, double your failure rate.

Nou niet gelijk zo'n offensief mannen. Zoveel verkeerds vraagt hij toch niet. Handeltje of geen handeltje, ik zou ook voor de goedkoopste maar goede oplossing gaan. Groot gelijk. Hij heeft wat aanbiedingen van ons liggen. Voor 10 euro of een appeltaart heeft niemand daar zin in denk ik. Aan hem de keus.
Zover ik zie is hij professioneel fotograaf, dan vind ik dit soort apparatuur niet raar. Ben je dan gelijk een handelaar als je wat van dat spul op marktplaats hebt staan?

Misschien ben je niet gelijk een handelaar, maar als je actief op zoek bent naar defecte coolscan scanners dan ben je wel iets meer van plan dan toevallig je scanner repareren.

Maar het is prima verder, wie die IC's nog wil vervangen kan dat doen.

Op 28 mei 2020 23:05:33 schreef Stijnos:
Voor 10 euro of een appeltaart heeft niemand daar zin in denk ik.

Och, dat heb ik meer dan eens gedaan. Maar sinds ik ooit een televisie op marktplaats terugvond na mijn belangeloze inzet ben ik terughoudender. Iemand helpen is geen punt, maar als er winstoogmerk is (klein of groot), dan graag openlijk communiceren.

Aan hem de keus.

En aan ieder van ons eveneens.

If you want to succeed, double your failure rate.