De vraag eens hier gesteld:
gisteren is er WEER een bobine van de hyundai van mijn vrouw doorgeslagen:(wist al wel dat ze al wat scheurtjes hadden)
Aldus dealer moet je die krengen elke 60.000 km vervangen. (das dus elke 3 jaar) Moet inlaat traject er voor 3 van die dingen af: Best hoop gezeik.
Ik heb daar beetje moeite mee, want zijn penbobines van > 100 euro per stuk. en je hebt er 6 nodig.....
Mijn andere V6 heeft een DIS bobine... Wat is daar mis mee?
Werkte prima en vrij weinig gezeik. Waarom is men daarvan af gestapt?
Zijn ook iets van 150 euro ofzo, maar ben je wel ineens klaar.
Mijn huidige V6 waar ik zelf mee rijdt heeft een verdelerkap: Okee wat ouderwets maar het werkt PRIMA: Bobine daarvan kost ca 80 euro (bottle type)
Is er eventueel ook een mogelijkheid om die penbobine's te vervangen door een DIS bobine en dan gewoon kabels eraan?
Let wel deze penbobines hebben 3 aansluitingen aan de laagspanningskant...
(NGK U5074)