Vragen over Miniproject PCB Electrical Engineering

Over de 555 is heeel veel op internet te vinden. Dat hoeft hier toch niet weer uitgelegd te worden.

Als het goed is heb je opamp-schakelingen al gehad, anders was deze vraag niet gesteld.

Op 8 juni 2020 17:24:22 schreef Zonnepaneeltje:
Over de 555 is heeel veel op internet te vinden. Dat hoeft hier toch niet weer uitgelegd te worden.

Als het goed is heb je opamp-schakelingen al gehad, anders was deze vraag niet gesteld.

Hoi Zonnepaneeltje,

Bedankt voor je opmerking. Ik weet inderdaad dat er veel te vinden is over de 555, maar ik vind het lastig om deze stof te verwerken in de gegeven schakeling. Daarnaast heb ik heel basaal uitleg gehad over de werking van een OpAmp. Ik snap dus de algemene werking van een OpAmp, maar hoe een OpAmp wordt verwerkt in een schakeling en wat condensatoren toe kunnen voegen aan het gedrag van de schakeling heb ik helaas nog nooit gehad. Deze stof krijg ik namelijk pas volgend schooljaar.

Ik zou het daarom fijn vinden om wat meer gerichte informatie te willen over de schakeling. Vandaar dat ik het hier ook de vragen gesteld heb op het forum.

Groetjes,

Ruud