Op 24 juni 2020 09:52:47 schreef bprosman:
Ik heb precies het zelfde. Ik heb ook zelfs de firmware kunnen upgraden maar geen oplossing nu
Wat ik lees op de diverse support fora als (enige) oplossing is "opsturen" maar ja, dat ding is al jaren oud.
Ik heb positief antwoord van Eminent:
Beste Gert?,
Het ziet ernaar uit dat uw product defect is, onze excuses voor de ervaren ongemakken.
Wij zouden u willen vragen om op deze e-mail te antwoorden met uw *complete adresgegevens* zodat het garantieproces in gang kan worden gezet. Hierbij hebben wij ook de *IIC code* (deze kunt u vinden op de productsticker) en/of een *kopie van het aankoopbewijs* nodig in verband met de garantie bepaling.
De garantie wordt rechtstreeks met het Support Center afgehandeld. Stuur uw product deugdelijk verpakt (inclusief alle accessoires zoals bijv. stroomkabel en harde schijf) naar onderstaand adres :
*Support Center
Referentienummer ****
Antwoordnummer 20012
6190XT, BEEK (L)*
Wij willen u erop wijzen dat wij bij de verzending naar een antwoordnummer de verzendkosten voor u betalen, maar de verantwoordelijkheid voor het opsturen bij de verzender ligt. Daarom wil ik u vragen het verzendbewijs dat u bij verzending ontvangt goed te bewaren.
Samen met uw product dient u een duidelijke beschrijving van het probleem, uw adres en telefoonnummer te versturen. Vermeld a.u.b. ook het referentienummer ****.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u deze gerust stellen d.m.v een reactie op dit bericht.
--------------------------------------------------
Hallo, bedankt voor uw reactie.
Kunt U me ook vertellen aan de hand van de IIC-code of er nog garantie op zit?
Indien dit niet het geval is dan is het niet rendabel om deze te repareren lijkt me.
De IIC-Code is:
IIC CODE:09050.001-091550
Mijn gegevens:
Gert Pot
********
----------------------------------------------------
Hallo Gert,
Dit wordt ook buiten garantie gratis gerepareerd.