li-ion 4p aanelkaarplakke

Dok

Golden Member

Hoi,
Ik heb weer eens wat.
Binnenkort ga ik mogelijk met een e-bike sleutelen waar een nieuwe accu in moet. Deze cellen had ik in gedachten
Sparta E-motion c2 als ik me niet vergis.
als ik een en ander goed heb bekeken dan zou dat moeten kunnen met 4p 6s
ik wil de cellen bestellen bij n-kon met soldeer lippen geplaatst.
Kan ik die cellen in 4p aan elkaar plakken? zonder dat dat direct een probleem geeft?

@mods ik heb een 'n' vergeten

Wie niet horen wil moet TV kijken.

Cool, je hebt 666 geplaatste berichten! >:)

Maar ehm, plakken? Als je mechanisch bedoeld... krimpkous is er misschien niet in zo'n groot formaat. Ik zou stevig plakband nemen.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Shiptronic

Overleden

Krimpkous is er in alle maten, daar kan zelfs een hele auto in :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Kan ik die cellen in 4p aan elkaar plakken? zonder dat dat direct een probleem geeft?

Als de ene cel meer geladen is dan de andere kunnen er forse vereffening stromen gaan lopen. Daarnaast lijkt het me handig om de cellen door NKON al per 4 van tabs te voorzien, scheelt een hoop soldeerwerk.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Bij NKON komen de cellen allemaal precies even vol geladen vandaan. Die kan je zonder problemen gewoon parallel plaatsen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/