samsung tv ue40D5700

Hallo,

Ik heb een smart tv samsung ue 40D5700.Bij spelen s'avond rond 22u30
Komt daar ,in de rechter benedenhoek de opmerking,druk binnen de60 seconden op OK of de tv valt uit.Nu heb in het menu ,systeem ,tijd,alle timers op uit gezet.ook timers op uit,dan valt die om ongv dat zelfde uur plots uit.Ik heb gewoon timers terug aan gezet ,en nu
verwittigd hij weer met druk op OK.IS DAT NORMAAL,Of kan dat toch uitgezet worden?

Vgr

Waarschijnlijk sleeptimer functie geactiveerd?? Als alles OK staat evt fabrieks reset uitvoeren door exit knop 8 sec of langer ingedrukt te houden op de AB

Ronald45

Golden Member

Dat zal vast in de gebruiksaanwijzing staan

Hallo SMD ,
Ik zal hem nog eens resetten op deze manier,ik heb hem al eens gereset naar fabrieks instellingen.Alleswatmet tijd te maken heeft staat op uit. Behalve timers , zet ik die op uit,dan stopt hij onverwachts. Zet ik timers aan,dan komt in rechter beneden hoek de verwittiging binnen zoveel seconden stop de tv of druk ok?

Vgr

vergeten

Golden Member

@STEFF     Waarschijnlijk is in het menu onder:

  • systeem
  • Eco-oplossing
  • autom.uitsch.

De laatste optie aangezet?   Dan verschijnt na 4 uur het 30 sec menu en gaat de TV uit als je niets doet.
Is oa tegen het zinloze verbruik als de kijker onverhoopt in slaap is gevallen :)

PS: Zo is het bij de Samsung UE40ES6100 dus er kunnen verschillen zijn.

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Turbokeu

Golden Member

@vergeten:
Thanks, heeft mij geholpen...

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"

Hallo Vergeten ik denkt het nu gelukt is onder automatisch,door daar verder te scrollen,endaar op uit te zetten;zal het in orde zijn
nog nen dikken mercie.

vgr steff