wasmachine in badkamer aansluiten

Je geeft het slechtste advies dat je maar kunt geven. Vertinde aders is altijd slechter dan niet-vertind. Als jij problemen tegenkomt is dat omdat mensen slecht strippen en/of maar een deel van de aders steken, niet goed de ader onder de klem, of de schroef niet goed aandraaien.

Adereindhulzen zijn mooi (wel de juiste tang gebruiken, dus niet de combinatietang ofzo), maar nooit vertinnen!

Op 5 augustus 2020 17:57:44 schreef MaxHeadroom:
Ander snoer aan de machine zetten is niet realistisch, ik heb geen zin om eerst een cursus wasmachine-opener te volgen

Het is de meest fatsoenlijke optie, en van een nieuw snoer vervalt je garantie niet. Als je meent daar een cursus voor te moeten volgen dan heb ik ook m'n twijfels als je een snoer aan de trekschakelaar moet gaan maken (want van vergelijkbare moeilijkheidsgraad).

If you want to succeed, double your failure rate.

Het idee van een trekschakelaar in de badkamer is natuurlijk dat je die uitzet als je gaat douchen. Maar dat kan een keer vergeten worden uiteraard.

Zeker als de afstand tussen douche en wasmachine groot genoeg is dan zou me er niet al te druk over maken. Een contrastekker op 1,5 meter lijkt me geen probleem. Ik zou het ook wel aandurven om een mooie las te maken.