Display Sparta Ion dlx

Beste Allen, Ik heb sinds een paar maanden een sparta ion dlx uit 2008 geloof ik. Deze sparta's gebruiken een cu2v2 schermpjes systeem waarvan de haakjes op het display heel zwak zijn. Bij mij zijn ze dus al een keer kapot gegaan en moest ik een nieuw display kopen en laten inlezen bij mijn fietsenmaker. Het is laatst weer gebeurd en je raakt veel geld kwijt aan die display's want ze zijn 60 a 70 euro de stuk. Ik vroeg me af of je ook een ander display van een nieuwere versie op die fiets kan zetten, want de connectoren lijken mij exact hetzelfde. Als iemand hier verstand van heeft hoor ik het graag!

Heeft iemand daarbij de software van de fiets als een download beschikbaar?
ik zou graag zelf mn schermpjes willen aanmelden als dat nodig is!

Heeft iemand daarbij de software van de fiets als een download beschikbaar?

Voor die software heb je een abonnement + verbinding met het Sparta HQ nodig, anders werkt het niet. Je fietsenmaker heeft dat wel, betaald daar ook voor, en berekend die kosten door aan de klanten.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Op 25 augustus 2020 16:46:38 schreef Roland van Leusden:
[...]

Voor die software heb je een abonnement + verbinding met het Sparta HQ nodig, anders werkt het niet. Je fietsenmaker heeft dat wel, betaald daar ook voor, en berekend die kosten door aan de klanten.

Dat is wel jammer, in ieder geval bedankt