Miele droger t453 C trommel uitbouwen

Yep. Jullie hebben gelijk. De witte plastiek weg en ik kon er juist tss. Een experiment voor mij want ik zie het me nooit doen, langs onder te gemakkelijk wat betreft tegelijk motorveer opspannen en riem leggen. Toch bedankt voor de tip . Je weet maar nooit.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

De eerste keer is het misschien wat zoeken inderdaad, maar na verloop van tijd vind je gemakkelijk je weg en hoef je hem niet meer op de zijkant te leggen dus geen water dat loopt waar je het niet wil.

Het spannen van de motorveer, kun je dat toelichten? De riem bereikbaarheid is wel goed.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Ik haal het wit gelijk met het ijzer paneel weg.
4x een schroef in de de mantel 2x een schroef bij de ventilator de borstel met de bedrading los en dan de hele voorzijde verwijderen.

De spanveer van de motor laten zitten,de motor met de hand vast pakken en omhoog met 1 vinger dan de snaar er op werken.

ik hoop dat dit duidelijk is.

Misschien moet je bij deze even de deur er naast zetten.

Heel duidelijk. Bedankt voor de reactie. Waarschijnlijk ga ik hier niet veel moeten aan werken. Ze zijn ondertussen al met pensioen.

[Bericht gewijzigd door EricN op donderdag 17 september 2020 21:57:11 (53%)

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Dit zijn nog vrij gangbare drogers hoor, oudste vanaf 2000...

Dit zijn nog vrij gangbare drogers hoor, oudste vanaf 2000...

bij mij was er een draad op de wikkeling van de pomp doorgebrand
ik heb nu een gat van 14 mm in pomphuis geboord en slang in gestopt die water in emmer naast wasmach waar hij op staat moet lozen.
maandag gaat de vrouw proefdraaien.

ander pompje ?? Maak eens een foto, er is vast wel iemand die er een heeft..