Backlight Toshiba tv knippert

Ik ben in het bezit van een Toshiba 32s3633dg LCD tv.

Het probleem is dat de backlicht knippert. De backlicht(led) heb ik getest en is gewoon goed. Het valt op dat er een geluid(soort gezoem) uit de trafo van het voeding gedeelte komt en op de maat gaat zoals de backlight knippert.

Ik heb de condensatoren al gecontroleerd en deze voldoen aan de waarde. Iemand een idee waar het aan kan liggen ? In de link hieronder staat het schema van de voeding

https://elektrotanya.com/PREVIEWS/power_supply/power_supply_tv_vegyes/…

Ik verdenk de trafo beginnende sluiting

Is je hoogspanning naar de LEDs stabiel??

Ik van een andere tv met kapot scherm de voeding die nog goed is overgezet, maar de backlight had hetzelfde probleem. Ook heb ik met de backlight vervangen en het probleem blijft hetzelfde. Ligt dus echt aan met de printplaat met de aansturing. Dit vervangen is het niet waard. Gaat om een tv met een resolutie van 720p en de tv had ik gekregen met dit probleem.

Echte kwaliteit is het niet aangezien de tv 2,5 jaar oud is. Maar volgens mij is het gewoon zo'n vestel tv net zoals het mark salora en OK.

Als je de TV met kapot scherm als onderdelen apparaat gebruikt, kan je die print toch ook overzetten??

Ik heb al geprobeerd om de aansturing print over te zetten van de tv met kapot scherm. Helaas gaf de tv geen beeld.

Heb de tv al bijna 2 weken geleden weggegooid. Ben dat in mijn vorige post vergeten te benoemen.

Zonde, zonde zonde....Niet in stijl met dit forum...