Nee, geen probleem, dit is één van de eerste dingen wat ik geprobeerd heb. Het lichtbeeld van groot- en dimlicht is prima, precies gelijk aan de 2x 30W H4 halogeenlamp die er origineel al in zat. Beide zijden van de centrale koel/montageplaat zitten LED's in de goede positie en het dimlicht is ook netjes aan beide zijden afgeschermd met de maskertjes. Ik hoefde niets aan koplamphoogte af te stellen na wisselen. De LED geeft uiteraard een wat witter licht dan halogeen en zelfs ietsje meer.
Alleen met werkelijk 9W LED vermogen is dit geen koplamp voor motorfietsen, vind ik. Voor een brom- of snorscootertje voldoende, maar ik zou dit niet in snellere motoren toepassen. Verder geeft de driver dus wel behoorlijk wat storing en moet je hier wat aan doen met bovengenoemd filter, tenminste wat de ECU van de AGM VX-50 betreft en natuurlijk nog afwachten hoe temperatuurbestendig deze LED lamp op den duur is. De driver regelt de stroom, na een 5 minuten de LED lamp los op de bank te hebben liggen, terug van 1,1 naar 0,75A, dus er zit wel iets van temperatuurregeling in deze H4 LED lamp.
Bij elkaar ben ik minder dan EUR 10,- kwijt voor filtercomponenten en minder dan EUR 9,- voor deze Chinese H4 LED lamp, dus het proberen waard. Bij 9W kan de warmteontwikkeling ook nog wel meevallen (de LED heeft geen actieve koeling of extra ribben) en zal de LED hopelijk lang heel blijven. Maar dit is dus afwachten.