led diode schakeling

Op 11 oktober 2020 20:26:27 schreef deKees:
@roy1506

Ben je al iets verder gekomen?
Ik weet niet wat je achtergrond is en of je al wat ervaring hebt met controllers?

Als je wil kan ik je wel helpen.

ik ben er helemaal in gestap. ben veel youtube filmpjes aan het kijken en heb er al veel van geleerd heb het zelfs al besteld. ook heb ik al een app gebouwd. alleen moet ik deze straks dan nog koppelen aan mij arduino en ik moet nog een arduino code schrijven alleen daar kom ik niet zo makkelijk uit .

Op 11 oktober 2020 20:26:27 schreef deKees:
@roy1506

Ben je al iets verder gekomen?
Ik weet niet wat je achtergrond is en of je al wat ervaring hebt met controllers?

Als je wil kan ik je wel helpen.

ik ben zelf trouwens elektro monteur. 230V/400V. maar ik sta altijd open voor lessen. ik vind dit heel interesant en heb al veel geleerd met youtube tutrials, maar ik kom er nog steeds niet helemaal uit.

Dat klinkt alsof je nieuw bent in de wereld van de Arduino. Dan is het niet meer een klein projectje zoals je zei in de start post. Maar wel leuk om te doen.

Wat heb je precies besteld?
Wat je nodig hebt is:
- DC/DC converter 24V -> 5V
- Arduino Uno of Nano
- WS2812 Led strips (160 leds)
- 3 druktoetsen
- Soldeergereedschap
- PC of laptop met Arduino IDE en USB port.
- USB kabeltje
- Voeding 24V (of minder, 5V is genoeg)

Op 15 oktober 2020 12:41:15 schreef deKees:
Dat klinkt alsof je nieuw bent in de wereld van de Arduino. Dan is het niet meer een klein projectje zoals je zei in de start post. Maar wel leuk om te doen.

Wat heb je precies besteld?
Wat je nodig hebt is:
- DC/DC converter 24V -> 5V
- Arduino Uno of Nano
- WS2812 Led strips (160 leds)
- 3 druktoetsen
- Soldeergereedschap
- PC of laptop met Arduino IDE en USB port.
- USB kabeltje
- Voeding 24V (of minder, 5V is genoeg)

Het meeste heb ik Besteld.
Heb in plaats van 3 druktoetsen een HC-05 bluetooth module besteld.
Ik ben ook begonnen met het schrijven van een app.