Samsung wasmachine neemt geen water ondanks schone zeepbak, filter, zeefje

Beste mensen,
Het spijt me heel erg, maar ik moet het opgeven: er is hier herrie in de tent en er moet vanavond nog een nieuwe wasmachine besteld worden....
Ik waardeer het heel erg hoe jullie je in mijn probleem verdiept hebben en hoe jullie schijnbaar onvermoeid steeds weer met nieuwe mogelijke oplossingen aankwamen. Heel erg bedankt daarvoor!!!!
Hartelijke groet, Druif

Tja, te verwachten. Mss kun je het nog verkopen aan je vrouw (na een nieuwe te zetten) als : Schat en wat als je nu met 2 wasmaches tegelijk kon wassen? Enfin. Al 10j geleden dat ik ze nog tegen kwam en geen onverdient pensioen voor de machine. Hopelijk kun je het alsnog in je man cave trekken en er een lange termijn project van maken. Tot hoors.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Nu is 20 jaar niet gek voor een wasmachine.. Maar koop AUB geen Samsung weer! Draken van apparaten tegenwoordig!

@EricN Mijn mancave is helaas niet zo groot, anders had ik het zeker nog wel overwogen.
@smd 20 jaar! en NOOIT wat aan gemankeerd. Tis wat?!

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst! Dus geen samsung!!

De vrouw heeft beslist zo te zien, dus het zou zomaar kunnen van wel..

Een belangrijk gegeven waar de man zich wel eens durft aan te mispakken is het niet luisteren naar wat de vrouw echt wil. Het technische aspect is maar 1 gegeven. Er zijn er meerdere. De aankoop van een Samsung is in deze geen miskoop. De gemoedsrust vd man is ook belangrijk (geen gezaag)alsook de gehoorde stem van de vrouw.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
maartenbakker

Golden Member

Misschien wilde de vrouw de Samsung omdat hij 5 euro goedkoper was. Als je geen inzicht hebt in wat er gekocht is met welke reden, is het misschien Schroedingers miskoop.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Wij hebben al hele containers samsung wasmachines verzet en de uitval valt heus wel mee. Zelf zou ik het niet nemen maar prefereer het wel boven beko met slechte wasresultaten of bauknecht met wel veel uitval.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Samsung en geen uitval?? Hmm zeker door het weer hierzo.. Regent defecte modules / trommelkruizen hier...

Samsung en geen uitval?? Hmm zeker door het weer hierzo.. Regent defecte modules / trommelkruizen hier...