welk equivallent of code afstandsbediening ok ole 224b d4

ik wil mijn afstandsbediening van proximus laten werken op deze tv, maar heb alle procedures doorlopen, enige hoop is nog het submerk te kennen want ok is een huismerk van mediamarkt.

maartenbakker

Golden Member

Je zoekt eerst de OEM, ik denk 50% kans op Vestel. Heb je een foto van de typesticker?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

hmm, toestel hangt aan de muur en stikker vermeld ok serienr en model maar kan de stikker niet volledig zien, ik probeer de code even voor vestel

dit is de ok afstands bediening misschien weet iemand welke oem ?

Arco

Special Member

Hij is er ook onder andere namen... (o.a. Logik RC-16)

https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/254393535303_/LOGIK-RC-15-Genuine-Remote-Control-TV-DVD.jpg

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
maartenbakker

Golden Member

Hoewel ik het aan de afstandsbediening en aan het merk Logik niet 100% zeker kan zien, versterkt het wel mijn eerste ingevng van Vestel.

Andere codes die dan zouden kunnen werken zijn denk ik Finlux, Hitachi, Salora, Toshiba, Telefunken. Allemaal merken die de laatste jaren gebruikt zijn op Vestel toestellen.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Naar mijn weten gaan allen niet werken. Deze ABs zijn gebaseerd op de oude CRT TVs van de latere generatie.. Troep, ligt niet voor niets in de knaken bak

Toch bedankt, ben nog altijd blij met mijn keuken tv'tje, troep of niet het nieuws is er hetzelfde als op mijn merk tv, en twee AB moeten gebuiken in plaats van 1 is nu ook weer het einde van de wereld niet;
Nogmaals bedankt iedereen die meezocht.