miele vaatwasser code F84

CO = circuit online. COer is iemand die hier rond zwerft.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Echte probleem gevonden! Ik had verdorie nog geen aandacht geven aan die mini Fuse-blokjes. Eentje was dood en vervangen door ordinaire zekering. Het ding werkt weer. Heb al een keer kort programma gedraaid en alles ok buiten een beetje druppen onderaan, dus dat nog even bekijken.
Me Happy ;)

Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat je die nagezien had? Ander topic waarschijnlijk dan. Hou het wel veilig, steek er zeker een juiste originele in. Proficiat overigens. Een zware bevalling.

[Bericht gewijzigd door EricN op donderdag 29 oktober 2020 17:51:44 (15%)

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

En voor de volgende die dit probleem heeft: waar zitten de zekeringetjes?? IDD wel origineel laten!!

Om een of andere reden moet ik er over gelezen hebben. Ik kan me niet herinneren dat iemand het ooit had over zekeringen. K meende dat het spoeltjes of condensatoren waren maar had ze nog niet met loepe bekeken.
Zekering 1.5 A/250V
Ik ga ze vervangen door een snel type.
De zekering bovenaan op foto was stuk.

Gelukkig! hier een zekeringetje gebruikt maar anders had je een hoop krullen op de print!!

Hallo JantjeVE.

Lees ik correct dat je uiteindelijk pomp Mppw 00-31/4 hebt kunnen vervangen door Mppw 01-31/4? Dit zou de markt voor de zoektocht naar een nieuwe pomp al enorm vergroten :)

Zelf zit ik met een Mppw 00-31 welke defect is doordat er vocht op de print is gekomen. (lekkende leiding).

Heb je toevallig de print van jouw 00-31 nog? Daar heel mijn pomp nog intact/lekvrij is zou ik het eerst op willen wagen om deze apart te vervangen.

Alvast bedankt!

Op 24 juli 2020 09:50:49 schreef PIRON:
[[Op 21 juli 2020 21:25:06 schreef Beeldbuisje:

Als je de circulatiepomp wil herstellen, vergeet dan niet om het rubbertje te vervangen van de as die de stappenmotor aandrijft. Niet officiëel volgens Miele herstelbaar, doch wel te vinden/vervangen.]

Goed om te weten Beeldbuisje, heb je daar eventueel een deelnummer van ? Of waar zijn die te verkrijgen ?

Bedankt alvast]

Ik zit met hetzelfde probleem, en kan dit rubberen ringetje nergens vinden. Ben benieuwd of iemand mij een linkje/adres kan geven waar ik dit kan kopen.
Alvast bedankt!

Ben wel benieuwd wat de reageerders over de gecorrodeerde as, waar de dichting op draait, te melden hebben?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Is een bekend euvel van deze pompen... agressief vaatwasmiddel is de meeste oorzaak

Ik bedoel naar oplossing toe. As mee vervangen of geheel afschrijven?

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Kan je een losse as krijgen?? Weggooi pompje van dik 200 Eu??

Nee, vandaar mijn benieuwdheid wat dan wel het advies is? Gewoon het dichtinkje vervangen en het terug stuk laten lopen op de geoxideerde as. Of de as afschuren en een maand later weer miserie. Of de as mee vervangen maar de as is niet verkrijgbaar. Of de ganse motor afschrijven. Of..... Ja, daar ben ik benieuwd naar dus. Zelf kan ik dat niet riskeren maar mss zijn er wel tips waar ik niet opgekomen ben...

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Niets aan te doen, meestal is het niet de afdiching maar de as het euvel