PCB voor Wandlampje produceren

Hoi allemaal,

Allereerst een kort voorstellen: Ik ben Bart, een 25 jarige student Werktuigbouw aan de TU, en als hobby maak ik kleine meubels en lampen. Dit betreft dan voornamelijk houtbewerking.

Een nieuw project van me is een lampje waarbij ik 15 individuele leds wil kunnen aansturen. Afhankelijk van de waarde van een lichtsensor wil ik deze 's avonds in een semi-willekeurig patroon laten inschakelen. Daarmee bootst het dan de gevel van een flat na.

Fototje van het idee en een spuugmodelletje om het het visuele effect te testen:

En het gehele schema zoals ik het getest heb (de arduino heb ik in het schema even gesimplificeerd tot de bare-minimum om hem draaiende te houden):

Het circuitje is dus ook wel getest zo en werkt prima (is natuurlijk niet gek ingewikkeld), maar mijn idee is om er ook een kleine serie van te produceren. In eerste instantie zo'n 20 stuks.
Daarvoor wil ik dus een PCB laten maken. Echter zit ik met een vraag over vooral de regelgeving, dus CE markering enzo, wat me wel een dingetje lijkt zodra je echt voor de verkoop gaat produceren en buiten je familie en kennissenkring gaat verkopen.

In eerste instantie wilde ik alle elektronica wegwerken in één vakje van 3.5x3.5x3cm, incl voeding. Echter denk ik dat ik dan geen keuze heb dan zelf de voeding in de PCB te verwerken. Ik vermoed dat het zelf maken van de voeding het geheel een stuk moeilijker maakt qua regelgeving, klopt dat?

Zo ja dan kies ik vanzelfsprekend gewoon een of ander CE-gemarkeerde 5V voeding, en sluit ik die op het circuitje aan. Dat circuitje komt er dan als volgt uit de zien: