Philips 32phk4502h/12

hallo heb hier een philips led tv staan welke perfect werkt,enkel wanneer ik zenders wil zoeken vraagt die een code mijn vraagje is wat is de fabrieks code van philips vorige eigenaar heeft nooit geen code gebruikt

Is geen fabriekscode maar een gebruikerscode. Probeer TV eens een fabrieks reset te geven...

heb ik gedaan niets verandering en klant zegt geen code ingevoerd te hebben

maartenbakker

Golden Member

Gebruik je een common interface met smartcard? Zo ja dan zou het kunnen dat de code daarop staat.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

neen deze is niet in gebruik snap het niet

maartenbakker

Golden Member

Klopt het typenummer wel? Kan hem niet terugvinden.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Hey maartenbakker klopt het moet zijn 32phk4509h/12

Vraagt de set om een ontgrendelcode of is het een code die je van de provider (Telenet bijvoorbeeld) in moet voeren?

Het juiste typenummer is overigens 32phk4509/12.

Groeten, Ron.

maartenbakker

Golden Member

Ik zie in de documentatie dat je een kinderslot kunt resetten in de factory mode.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Probeer eens 8888. Dat is de standaarcode.

Groeten, Ron.

ga het bekijken en anders via hdmi gebruiken kabel wordt toch bijna nergens meer gebruikt