Display / bedieningseenheid werkt niet kettler hometrainer

Hallo,

Ik ben hier aan het zoeken op een probleem met een display van een Kettler hometrainer.

Display/bediening is volledig dood.
Wat heb ik al gedaan/ vastgesteld:
Aansluiting van de batterijen zat foutief aangesloten de + zat op de gnd en de - op de VCC, dat heb ik in orde gebracht.
De voedingsspanning op de microcontroller was niet ok -> serieuze overgangsweerstand op de aansluiting op de print -> hersteld.
Nu heb ik mooi 2.9V op de VCC en de reset pin. Echter nog geen leven in te krijgen.

Voor de rest zit er niet echt veel op de print. Is er een manier om te testen of de microcontroller nog ok is? Ik dacht te meten met mijn multimeter op de aansluitingen van de kristallen, maar daar meet ik niets.
Iemand nog tips?
Het is natuurlijk ook wel reeel om te verwachten dat de microcontroller overleden is door de inverse spanning.

P.S. op de losgeknipte draden moet men niet letten, deze is van aansluiting van de hartslagmeter, die heb ik toch niet.

Arco

Special Member

Als de processor direct op de batterijen zat, is die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nu overleden...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ik vrees er ook voor. Zoals je ziet op de print zit er niet veel van beveiliging of zo op. Welke klojo sluit er nu die draden verkeerd om aan?
Ik zie niet in hoe ik kan testen of de processor nog leeft.