Op 19 november 2020 15:01:42 schreef rob007:
Denk dat het beste is om even bij een tuincentrum een schoon zakje rand aarde te kopen!
Als je aarde van uit de tuin of voor het huis neemt weet je niet of het wel schoon is,
Daarbij wat kost het nou eenmaal.
En ja nog beter zou het zijn inderdaad als je HF aarde zou kopen
(zal denk wel watt duurder zijn!)
Maar dan moet je eerst wel een winkel vinden die dat verkoopt een HF shop of zo.
.
....Sorry, kon het niet laten! 
VrGr Rob 
Rob ,Ik kan het ook niet laten haha ha nu staand we gelijk en beide blij
in de bouwmarkt kan je die zeker kopen.
Ik heb bij de bouwmarkt met de zachte G .... om geen namen te noemen hihi. Een Aardstaaf gekocht in totaal van 6 m + bij behorende moffen en er staat me nog iets vaag ervan bij dat ik zo rond de € 30 a 35 heb betaald. Dat vind ik best wel mee vallen kwa prijs. Ik heb wel één nogal grote fout gemaakt en dat ik dat , ik er twee dagen over gedaan heb en drie dagen rond gelopen heb met pijnlijke spieren haha. Ik heb er hem met de hamer erin geslagen. En de bovenkant van de staaf bot geslagen das minder.
Had ik zo een driller gehad dan zou ik dat gedaan hebben. Wat me wel opgevallen is dat ik het begin nog last had van storing en nu is dat compleet weg , en men vermoeden is omdat er in tussen ook wel meer water in de grond is door gedrongen zodat het contact met de aarde beter is ?
Er wordt ook beweerd dat je er keuken zout moet in gieten , maar mijn vraag is dan vreet dit het koper niet aan ?
Tav Frederick , Ik heb er totaal geen weet van dat Megger een merknaam zou zijn , wat ik alleen weet dat het naam van een meet toestel is. Nu snap ik vanwaar die naam komt.
PS : Rob , als jij zo met die hamer op je eigen hoofd slaat ? dan krijg je daar vast koppijn van of een kater ijs op je voorhoofd leggen is dan de boodschap haha