samlex omvormer pst 200s 12>230V

EricP

mét CE

Ja... nou... als je dat eraf halen wat te lomp doet, dan trek je componenten mee. Als de bende echt kei hard is, dan verkruimelt het gewoon. Deze lijkt dat (nog) niet te doen.

Nou ja, dan zou ik eens op zoek gaan naar een regelbare voeding (die ook genoeg vermogen heeft om de inschakelpiek te kunnen leveren) en eens kijken waar de 'ik ben niet blij met de accu' levels liggen. Dat zegt al iets meer over waar je verder moet zoeken.

Daarnaast eens kijken wat er aan comperators op dat board zit. Ofwel: type nummer van de ICtjes lezen en als je niet weet wat het is: opzoeken.
Wellicht ben je 'zo klaar', wellicht de rest van de avond bezig.

Heren allemaal bedankt voor jullie tips. Maar ik dat in de container gaat. Die bruine vlek zit muur vast!! Mocht er nog iemand zijn die denk dat hij hem kan repareren dan hoor ik het natuurlijk graag!
Mijn telnummer is. 0653771044
Nogmaals bedankt allemaal. Ik hou deze site nog wel even in de gaten

maartenbakker

Golden Member

Waarom heb je nog steeds niet geprobeerd of hij wel werkt als je hem warmstookt? Graadje of 50 a 60 is genoeg, gewoon met de haardroger van je vrouw.

In welke omgeving zit je? Dat is handig voor een eventuele reparateur.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Ik heb hem niet warm gestookt omdat ik niet weet wat ik warm moet stoken. Ik heb ook niet de juiste middelen hiervoor. Daarnaast is het zo zo dat al ik hem nu weer aanlsluit dat hij het gewoon doet.
Pas als je een uur met de auto heb gereden of de accu’s aan de lader zet stopt hij er mee en waarschijnlijk ook pas nadat je hem een keer heb uitgeschakeld en weer inschakelt. Tijdens het laadproces loopt de spanning op naar 14,5 Volt ongeveer. Op dat moment gaat hij in overload modus. Of met andere woorden hij schakelt uit omdat hij denkt dat hij meer dan 15,5Volt krijgt.
Zijn inputspanning mag zijn tussen de 10,5Volt en 15,5Volt daar onder of daar boven gaat hij in de beveiliging. Daarnaast geloof ik niet dat het warm stoken goed is voor de omvormer. Hij gaat immers ook uit als hij te warm word !! Boven de 40graden!
Het gaat mis in de regeling van de inputspanning!!

Ik woon in Hellouw, dit is een plaatsje 20km ten oosten van Gorinchem.
Maar afstand is in principe nooit een probleem wel een lokatie midden in de stad

Shiptronic

Overleden

volgens mij zag ik op de print een potmeter, zou je dat in kunnen stellen?

maar een verlopen weerstandje ergens kan ook.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op woensdag 25 november 2020 21:26:48 (21%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.