Heras Motor Drive (HMD) functioneert niet

Hallo,

Ik ben op zoek naar het aansluitschema En documentatie van de m03 print, het hekwerk loopt niet meer automatisch dicht terwijl de leds uit zijn.

Kan iemand mij helpen daarin.

Groet sebastiaan

vergeten

Golden Member

Op 13 mei 2020 08:28:35 schreef PatNijs:
panijs@xxxx.e4ward.xxx

Op 20 maart 2020 16:05:19 schreef wuister:

petxx.wuistxx@pxxxxoep.nl

2 "slimmerikken" die graag veel spam willen.
Haal het weg met de editknop

en zet het zichtbaar in je profiel, dat is een grafische weergave die niet is te vangen door spambots.

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Hello , we buy a House in NL with a Heras Sliding gate
.
We have only one Remote Control " Aet RX 2/3 40 "

and i Want that we can Open / Close the Gate

with a Button in my House i can see through a windows the Gate.
the circuit board is the same like here posted. Heras M..

does any one have a Layout on which number i can Setup the "Button".

with the RC i can open and close the door.

when i make Contact on the AET circuit board i can only open the door. then i need 2 buttons one for open and one for close.

check de left black pcb connections, if there is a cable other looking then rest of the cables en you have that cable on the back of the switch in the house, thats the right one.

usually there a loose receiver in the electrical cabinet added, that receives the new remote's.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Goedemiddag,
kan iemand mij helpen aan een schema van een M96 print.

vergeten

Golden Member

Op 25 augustus 2021 16:31:38 schreef DK1981:
Goedemiddag,
kan iemand mij helpen aan een schema van een M96 print.

Vragen horen thuis in de rubriek vraag & aanbod, niet in zomaar een ander zijn topic, waar al 8 maanden geen reaktie meer op is geweest.
In vraag en aanbod maak je veel meer kans. https://www.circuitsonline.net/aanbod

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.