Elco lijkt bol te staan dus die is dood. Dat grijze ding is zo te zien een fusable weerstand en dat witte spul komt er niet uit, zal wel geknoeide lijm zijn.
Meet die weerstand eens door.
0 ohm met een ESR meter is OK, 0 ohm met een multimeter zegt weinig.
Het probleem zal waarschijnlijk aan de secundaire kant zitten (waar de accu wordt aangesloten) Als die elco primair zit dan kan hij al langer half dood zijn, soms werkt een schakeling nog min of meer met een rotte elco dus het kan een toevallig toekomstig probleem zijn wat niets met de klacht heeft te maken. Als hij de accu spanning verkeerd-om heeft gehad dan was hij waarschijnlijk geploft (als het lang genoeg duurde, bv een paar minuten).
Als je een weerstand niet herkent ben dan heel voorzichtig en ga niet meten als hij aanstaat en zorg dat primaire elco's leeg zijn voor je in 325VDC grijpt of je DMM opblaast (want de meeste goedkope/simpele meters zijn nauwelijks beschermd).Ik zou verwachten dat een lader is beveiligd tegen ompolen (mijn laders in ieder geval allemaal wel)
Edit, zo te zien zit hij secundair dus die zal wel dood zijn, daar zit volgens mij ook een zekering (rechtop staand) En ik zou die twee zwarte TO220 onderdelen testen (mosfets of torren ? )