Help vriezer werkt niet

Op 23 januari 2021 15:24:25 schreef EricN:
[...]

Wat bedoel je met normaal aanslaan? Hoor je inwendig werkelijk iets draaien?

Wat bedoel je met gelijk weer stoppen? Na 1 seconde? Na 10 seconden? Hij valt stil maar hij zoemt nog hard? Hij is compleet dood?

Zie je in de kamer (plaats) waar je bezig bent het licht minderen als je de stekker in steekt?

Lampen knipperen niet, misschien zegt de video meer die ik heb geplaatst

De video is met alles terug origineel in elkaar precies?
In ieder geval een onheilspellend gegeven. De test die ik voorstel zijn enkel maar om 100% zeker te zijn want op het moment zitten de kansen op 99% tegen.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

De foto met je testdraad is met een zwarte kabel. Die zie ik op je filmpje niet.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Op het filmpje is hij weer helemaal in oude staat terug, met de zwarte testkabel deed hij precies het zelfde. En dit aanslaan blijft hij doen zolang de stekker in het stopcontact zit..

Dan is er helaas inwendig grondig wat mis. Weinig te redden. Het afslaan is de inwendige veiligheid. Die behoort normaal wel wat langer aan te blijven dan die 2 seconden, zelfs rechtstreeks aangesloten met hulpwikkeling er aan, zoals je getracht hebt.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Helaas alles is nu denk ik wel getest en conclusie is dan dat de compressor zelf stuk is, maar weer op zoek naar een nieuwe vriezer.

Nog tips voor een nieuwe betaalbare multimeter gezien deze ook de geest geeft..?

Hoe oud is die diepvriezer? Zie een compressor van danfoss.

Op 23 januari 2021 15:55:42 schreef fabrice:
Hoe oud is die diepvriezer? Zie een compressor van danfoss.

Volgens de helpdesk van Bosch komt hij uit 2008 en nieuwe compressor erin kost 350 - 400 euro dus helaas..

kan compressor voor goed werkende vervangen voor 75-100 Euro... 2008, wat is het Enr??