[gokkast] Heber Pluto 1 schema/service manual

Heeft iemand een service manual of eigenlijk vooral een schema van de Pluto 1 van Heber? Die van de Pluto 5 kan ik online vinden, maar die van de 1 niet.

Hij zit in m'n pas verworven (maar defecte) Random Flashback van Errel. Ook een manual daarvan is nog welkom, want er zat niks bij.

Schema in eerste instantie nodig als hulp bij het herstellen van de vele aangevreten sporen door batterijschade.

If you want to succeed, double your failure rate.

Hoi Jochem, heb jij toevallig het schema van een pluto 1 gevonden? Ben hier ook naar op zoek. Gr Dries

Ja heb ik inmiddels wel, mail me maar even anders vergeet ik het denk ik.

If you want to succeed, double your failure rate.

Hi Jochem,

Ben op zoek naar de dil switches voor deze kast. Ook zonder handleiding helaas.. Heb jij deze instellingen misschien kunnen vinden?

Thxs!

Voor een Random Flashback?
Slides of hopper?

If you want to succeed, double your failure rate.

hallo,

Weet iemand van jullie een adres waar ik een Pluto 1 moederbord van Heber nog zou vinden? Deze is voor in mijn defecte Magic Dice van TSCC.
Deze van mij heeft teveel schade door gelekte batterij en mogelijks is lattice ook defect.
Indien iemand mij wat meer info hieromtrent kan geven laat gerust een seintje.

Alvast bedankt,

Ik zag je advertentie in V&A.
Maar is dat bord echt niet te fixen? De foto ziet er namelijk niet hopeloos uit namelijk.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
bprosman

Golden Member

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.

Hallo heb een vraag heeft iemand een schema van een pluto 1 bordje voor mij, zodat ik de sporen kan herstellen. Vriendelijk dank alvast.