Omroep systeem met WIFI of Bluetooth

pa3gws

Golden Member

Op 29 januari 2021 19:04:54 schreef flipflop:
Dan heb je weer gewoon WhatsApp of wat dan ook. Dan kun je toch gewoon groeps-chatten?!

Bij een wandeling in het bos of op de hei wil je toch van de omgeving genieten.
En niet continu op die telefoon moeten kijken. ;-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Shiptronic

Overleden

In bos en hij heb je geen 4G/5G masten komen daar niet ;) dus je zal zelf een netwerk op moeten zetten , (accu) routertje in je jaszak en gaan !

TP link bij action € 15,-- :0 leuk ding klein ding 1xWAN en 2x LAN, externe antenne, en 5V 0,6 A. Powerbankje in je jas zak en klaar.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op vrijdag 29 januari 2021 19:26:03 (33%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 29 januari 2021 19:23:08 schreef Shiptronic:
In bos en hij heb je geen 4G/5G masten komen daar niet ;) dus je zal zelf een netwerk op moeten zetten , (accu) routertje in je jaszak en gaan !

TP link bij action € 15,-- :0 leuk ding klein ding 1xWAN en 2x LAN, externe antenne, en 5V 0,6 A. Powerbankje in je jas zak en klaar.

Hoeveel voordeel geeft dit in vergelijking met de ingebouwde hotspotfunctie van de telefoon?

Op 29 januari 2021 19:23:08 schreef Shiptronic:
In bos en hij heb je geen 4G/5G masten

Ik kan me niet herinneren wanneer ik in Nederland buiten bereik van 4G was, ook in het bos ben je in mijn beleving zelden zo ver van de dichtstbijzijnde mast dat dit niet zou werken. De TS kan natuurlijk controleren of dat op de beoogde plaats ook het geval is (voor alle providers), en als mensen een heel beperkte bundel hebben, of helemaal geen smartphone wordt het lastig.

Als je WiFi gebruikt kun je oude smartphones uitdelen, voor Whatsapp gesprekken heb je ook een abonnement nodig.

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op zondag 31 januari 2021 08:40:35 (10%)

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken