Miele Auto open systeem

Beste forum leden en experts,

zijn er technici bij die dit systeem kennen? En is het storingsgevoelig?
Interessant om te weten!
Dank voor eventuele antwoorden!!!

Vaatwasser? model, type?
Auto open zeker.

[Bericht gewijzigd door fabrice op zondag 21 februari 2021 14:19:57 (27%)

Oow ff kloppen aan deur en machine gaat open?? Met name voor greeploze keukens toch?? Hmm geen ervaring mee,denk EricN wel

@smd. Nee. Dat is knock2open. De auto open is gewoon op het einde open gaan.
Verschillende technieken en series in. Ieder zijn eigen miserie.

@beeldbuisje: jij hier veel defecten mee?

@TS we missen een duidelijke probleemstelling. Een duidelijke vraag en een foto van het typeplaatje.

Als het een algemene vraag betreft:
Weinig miserie mee maar van de nu uitkomende types moeten we de resultaten uiteraard afwachten. Het word altijd maar fragieler gemaakt. Persoonlijk zou ik het nooit kiezen. Elke gadget kost hopen geld bij defect en maakt het toestel niet beter. Wel duurder. Zoek je een goed toestel kies dan niet de goedkoopste maar een model of 2 duurder met weinig opties maar net genoeg. Zoals een besteklade of display zijn toch wel een vereiste.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Vanuit de ontwikkeling (Van andere A & B merken) kan ik zeggen dat dit soort systeem vaak problemen heeft met burst immuniteit.
Tevens is het soms mechanisch, laten we zeggen kwetsbaar, ik heb ze wel eens gezien die gedurende de ontwikkeling problemen kregen met deur herkenning.
Simpele fouten, maar hoogst irritant als je thuis je afwasmachine gebruiksklaar moet maken met een chopstick of sate prikker.

Als laatste minpunt, met een houten/persplaat aanrecht blad wil je deze functie waarschijnlijk niet, elke dag een hete waterdamp onder je blad is snel funest.

[Bericht gewijzigd door walkura op zondag 21 februari 2021 19:54:41 (17%)

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II

Auto open en "Knock on the door" zitten meestal bij elkaar in??

Idd. De K2O heeft zeker auto open maar omgekeerd is dat geen zekerheid.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Hoe werkt die knock on the door dan, sensor?

Geen idee. Zal wel piëzo zijn zeker? Vergeten. Een kwaliteit die ik wel bezit . Hahaha.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Meestal zit er een 3D-Sensor op de UI in de deur.
Ik ga er vanuit dat het zo werkt, deze sensoren zijn zo gevoelig dat zelfs per ongeluk aan raken met de ESD gun word gedetecteerd.

"Stupidity is also a gift of God, but one mustn't misuse it." - Pope John Paul II

Met al die nieuwe AI is het alleen maar hopen dat binnenkort de vaatwas niet begint te antwoorden....Voor wa ist? ...Weeral!

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Henk H.

Golden Member

Collega had er wel een usecase voor auto-open. Hij heeft sinds kort een chalet en het leek hem wel handig vlak voor vertrek de vaatwasser aan te kunnen zetten en dan weg te kunnen gaan. Machine klaar, deur open (op een kier) en staat de vaat weer schoon klaar als ze een paar dagen later terugkomen. Leek hem beter dan een vaatwasser die zn klep (dicht) houdt als het programma afgelopen is en je de klep zelf een week later opent.

pratend spul kom je steeds vaker tegen, tijd terug nog bij een intercom camera, die ging ineens z'n ip adres uitspreken, niet eens een nieuw ding, maar al 10 jaar :P

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Identiteitsstoornissen. Hahaha. Een IT therapeut inschakelen.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Dit doen met denken aan onze oude Griet Titulaer van Tros Wondere Wereld!!

Dank allen voor jullie antwoorden!,
de Tijd zal het leren maar ben wel geholpen met jullie antwoorden en visies!