Phillips HTS5560 sound home theater systeem

Beste Mensen en lezers

ik heb in het verleden een Phillips HTS5560 sound home theater systeem gehad
compleet nou ja bijna er zat geen afstandsbediening bij geen probleem ff naar de Action na 1 dag al terug gebracht naar de electronica shop een afstandsbediening gehaald die je kan programmeren naar een week van proberen ook terug gebracht
dan Phillips voor de zoveelste keer gebeld ja zegt een medewerker probeer eens een afstandsbediening van ons en als dat niet lukt koop dan een universele afstandsbediening bij ons mijn geduld wordt erg op de proef gesteld
wel nu ik heb NU een Phillips SRU9600/10 afstandsbediening makie zou je zeggen ff de code van Phillips er in en klaar je raadt het al niks
ik heb via googel afstandsbediening programma's gedownload en daar ben ik al er ver mee behalve het geluid die wil maar niet mee komen en wat heb je aan een Phillips HTS5560 sound home theater zonder geluid
wie heeft een oplossing AUB

WillemV2

Special Member

Wat mij niet helemaal duidelijk is: reageert de soundbar nou wel of niet op een afstandsbediening? Want als hij nergens op reageert zou ook de IR ontvanger defect kunnen zijn, reageert hij wel op iets maar niet op alles, dan lijkt het meer aan de kant van de AB te liggen

Hoi Willem bedankt voor je antwoord
de AB en de HTS reageren op elkaar aan en uit ik kan het menu in met afstandsbedieningen maar nu heb ik er 4 nodig om de HTS te bedienen maar bij al die afstandsbedieningen lukt het niet om het geluid harder en zachter te zetten

WillemV2

Special Member

ah, zo dus.

Even stap terug; doet de volumeregeling/geluid op het apparaat het?
Dus mis je alleen afstandsbediening voor volume, of mis je volledig geluid?

Niet goedkoop met porto, maar wel origineel zo te zien:
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Original-Remote-Control-For-Philips…

Oh, en laatste firmware erop?
https://www.philips.nl/c-p/HTS5560_12/5.1-home-cinema/ondersteuning

[Bericht gewijzigd door WillemV2 op zaterdag 6 maart 2021 09:54:20 (13%)

hoi Willem
het geluid doet het bij het draaien aan de knop gaat het volume om hoog en laag
en hij doet het op een programma van Google Play alleen dat programma kan ik niet meer vinden op Google anders kan ik via mijn telefoon de universele afstandsbediening van Phillip (stu9600/10) de commando's leren
en om nu weer een nieuwe afstandsbediening te kopen terwijl ik een net heb aangeschaft vind ik wel zonde en mijn budget laat dat ook niet toe

WillemV2

Special Member

Snap ik. Welke app was dat? Vast nog wel te vinden in een archief ergens :)

hoi Willem die app kan ik niet meer vinden helaas ik ga nog ff verder zoeken en als dat neit lukt dan zit er niks anders op om een nieuwe te kopen
bedankt voor je advies

WillemV2

Special Member

Graag gedaan, er zijn websites met Android Apk bestanden, grote kans dat hem daar nog kunt vinden maar ik denk niet dat ik die link hier mag posten :)

Er waren 2 uitvoeringen van de afstandsbediening bij dit toestel. Een met en een zonder een mute button. Het codenummer van die met mute button is 996510043164. Er zijn veel afstandsbedieningen die op elkaar lijken maar toch net even wat anders zijn. Het is dus zaak dat je echt de goede te pakken krijgt.
Ook kwam het bij dit toestel voor dat er knoppen op de afstandsbediening bleven 'hangen'.

Groeten, Ron.

Beste Ron
Bedankt voor je antwoord

maar weet je misschien waar ik moet zoeken op of in mijn Universele afstandsbediening van Phillips DE SRU9600/10

met artikel nummer 9082 100 05335

Nee. Ik ken de SRU9600 verder niet. Alle info zou ik uit de handleiding moeten halen. Maar ik zou wel met een RC code reader eens kijken wat al die losse afstandsbedieningen die je er nu bij hebt precies zenden als je op de knoppen drukt. Daar valt misschien al iets meer uit af te leiden.

Groeten, Ron.

oke bedankt voor je advies fijne dag