Hoofdkabel van straat naar woning

Ik ga morgen wat beeldmateriaal maken, het is nu donker. En donker is ook echt donker.

Mijn idee over de ALS is dat dit ooit gebruikt is toen het nog een schuur was en er in de schuur geen groepenkast was.
Na de ombouw was er een hele mooie groepenkast aangelegd, gedaan door Britten.

Gezien de aansluiting zo goed was denk ik dat de aardlek veel te doen had en dat hij er daarom tussenuit gezet werd.

De hoofdzekering en de bijbehorende aansluitingen zijn eigendom van de overheid, maar zijn niet verzegeld, je kunt er dus gewoon bij en dingen aanpassen.
In 2019 is er een slimme meter geplaatst.

Ik durf niet te zeggen waar het substation is, de kabel gaat op een gegeven moment de grond in. Het eerste substation dat ik tegenkom is ongeveer 2km van ons huis vandaan. Maar dat wil niet zeggen dat er niet 1 dichterbij is.

De meter wordt beveiligd met een 125A smelt zekering en bestaat uit 2 losse aders die in een mantel verdwijnen.

Jinny

Golden Member

Yiecks, je wilt toch niet zeggen dat dat bij jou ergens is?
Prutserij in opita forma....

Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Zie ik dat goed op de foto? De aardleiders in een lusterklemgedoe gefrot, en de neuters in het railtje dat (alhier toch) voor de aardleiders bedoeld is?

Exotisch land,Catalunya, ik moet daar eens wat vaker naartoe, blijkbaar.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
pa3gws

Golden Member

Goeie morgen zeg dat ziet er fris uit. ;)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.

En dit kreeg netjes een goedkeuringsstempel van het energie bedrijf.

Zo ziet het er nu uit.

Op 6 maart 2021 20:20:19 schreef Jinny:
Yiecks, je wilt toch niet zeggen dat dat bij jou ergens is?
Prutserij in opita forma....

kan je zeggen dat dit in spanje normaal is, hier zit alleen de 230V in een doos, men doet in dezelfde doos ook cai, alarm, utp en 230V daar. alles twisten en tape eromheen.

waar rook was, werkt nu iets niet meer
EricP

mét CE

Zou het? Zou daar niet over nagedacht zijn?

Vast wel. En tot je weet wat de randvoorwaarden zijn... is het niks meer dan een kudde getallen binnen wat lijntjes...

Tidak Ada

Golden Member

Op 6 maart 2021 20:33:09 schreef Bart Coolen:
En dit kreeg netjes een goedkeuringsstempel van het energie bedrijf.

Zo ziet het er nu uit.

Pffffft......, ik was zo geschrokken _/-\o_

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †