Tosti ijzer slaat niet af

Dit topic is gesloten

Anoniem

Eén van twee elementen doormidden. Denk dat dat ook kwam doordat apparaat niet afsloeg (al zit er een thermo-zekering in, of hoe het heet). Nu aangesloten dat één element gewoon heet wordt. Dat ging in begin prima, sloeg steeds af wanneer op temperatuur was. Maar gaat nu weer door totdat stoppen kast er een einde aan maakt. En wordt i.d.d. te heet want behuizing begon ook al te smeulen (laat ik het daar op houden). Las op dit forum over soortgelijk iets, over opschuren van bit-metaaltje dat misschien bleef kleven. Kan eens kijken of helpt, geen idee alleen wat dat is, of iemand dus misschien me daarin wat wegwijs kan en wil helpen, was mijn vraag. Hoop dat wat hoor.

vergeten

Golden Member

welk type, foto's? (een eerste vereiste voor en goede topicstart)
Zonder meer specifieke info vrees ik dat niemand je kan helpen.

Ik denk thermostaat kapot.

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Elementen kapot,
Thermostaat kapot

Is dat nog rendabel om te repareren?
Een nieuwe kost tientjes
Weggooien voordat je huis nog eens afbrand met dat ding

Kosten/baten liggen geheel uit elkaar... Gezien klachten kost dit meer dan een nieuwe..

Anoniem

Oké, bedankt, doeg.

[Bericht gewijzigd door Anoniem op donderdag 11 maart 2021 22:22:27 (53%)

Shiptronic

Overleden

Ok daar gaan we weer,

[edit] ow TS heeft zijn post alweer aangepast.

Maar komt steeds het zelfde uit : https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/2068620#2068620

Account verwijderen lukt niet?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Anoniem

Lukte toen idd niet. Maar zal eens kijken of het nu wel wil.

Arco

Special Member

Tosti ijzer...

Vroeger bedoelden we daar dit mee:... ;)

http://bilder.hifi-forum.de/medium/322830/hf-65_10491.jpg

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Anoniem

Op 6 maart 2021 16:23:53 schreef DK:
Elementen kapot,
Thermostaat kapot

Is dat nog rendabel om te repareren?
Een nieuwe kost tientjes
Weggooien voordat je huis nog eens afbrand met dat ding

Erg vooronderstelend dat ik alleen zou denken om iets te doen of niet als het alleen rendabel is. Dat u dat voor u zelf in alles zo meeweegt moet u zelf weten. Misschien vind ik het leuk voor de hobby. 20 manuren er in en onderdelen net zo duur of duurder dan een heel apparaat. Me er op attenderen dat dat het geval is snap ik, en zo zal u het ook wel bedoelen. Maar vind dat u het dan wel wat ongelukkig formuleert, maar kan aan mij liggen.

Lambiek

Special Member

Modedit:
Ook dat is niet nodig

[Bericht gewijzigd door Sine op dinsdag 23 maart 2021 15:56:10 (2%)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Sine

Moderator

Het lijkt me duidelijk waarom deze dicht mag.

Dit topic is gesloten