Komt er misschien nog een Rosmalen beurs dit (na) jaar in 2021?

Heeft er iemand een idee of er nog een verlate Rosmalen beurs dit jaar komt?

Ik heb best nog een hoop spul liggen wat interessant is voor donatie aan de CO. Of moet ik helaas het spul nog een jaar ergens gaan opslaan of toch maar wegmikken (aka mileustraat)?

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Hugo Welther

Moderator

Volgens mij is er niets meer gepland wat betreft Rosmalen. http://wwww.radiovlooienmarkt.nl/

Als CO kijken we heel voorzichtig naar de Lichtmis in september van dit jaar.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik heb er weinig hoop in gezien de cijfers e.d.
Zoiets vergt voorbereiding, planning etc en ik denk niet dat men daar aan zal beginnen zolang onzeker is in deze tijd.
Misschien kan als de regels het zouden toe laten er in de zomer een soort buiten variant gemaakt worden door co leden? Ik denk dat er hier meer mensen zijn die snakken naar een beurs als rosmalen, die nog genoeg spullen hebben liggen om zelf te verkopen en of te doneren. Misschien kan het zelfs wel in combinatie met de ooit geopperde so bbq :+

Maar ik denk dat we voorlopig nog wel geen activiteiten van die aard zullen hebben.
Weg gooien is altijd zonde, dan heb je heb je het voor niets bewaard |:( Je kan altijd weggeven via het vraag en aanbod sectie hier.
Misschien is het een idee om hier een soort van online variant te maken/bedenken van een radiobeurs? Een topic of sectie waar mensen type spullen verkopen zoals de co stand of radiobeurzen. En dat men ook kan aangeven dat opbrengst naar co kan gaan als men wilt. En evt dat mensen onderling afspreken dan met spullen van elkaar mee kan nemen van ene persoon naar andere persoon om te hogen verzendkosten te voorkomen.
Ik weet dat we hier natuurlijk een vraag en aanbod sectie hebben maar misschien word het dan onoverzichtelijk, rommelig en chaotisch.
Je kan het dan een beperkte levensduur geven bv x aantal dagen. Evt gecombineerd met online videochats. Iets van als men dan zin heeft om met een aantal ander forum leden te babbelen, chatten over dingen, aankopen en of verkopen etc
Natuurlijk is dit absoluut niet zo tof als een echte rosmalen maar misschien een kleine pleister op onze rosmalenbeurs/radiobeurzen gaat niet door wonden ;)

Tidak Ada

Golden Member

Als NL de EU voorstellen gaat volgen (zie laatste berichten van de NOS), is er licht aan het einde van de tunnel, MAAR: Wel eerst je prikjes halen!!
Vooralsnog blijft da regering echter behoedzaam en blijven minimaal de basisregels van kracht. Voorwaarde is ook dat men er zich aan houdt, dus je hebt het zelf in de hand !!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
RAAF12

Golden Member

Ja, als iedereen afstand hield en geen besmette dingen opneemt heeft een virus geen kans van slagen zich te verspreiden. Hoe simpel kan het zijn en hoe moeilijk is dit blijkbaar in de praktijk. Blijkbaar moeten er eerst stapels lijkkisten voor de deur liggen, voordat er wat angst voor besmetting optreedt. 18 mei de tweede prik halen met Moderna en dan nog 2 weken wachten. Dat biedt 94.1% bescherming volgens de fabrikant....
https://www.cbg-meb.nl/documenten/vragen-en-antwoorden/coronavaccin-mo…

En die eerste openlucht beurzen zien we wel weer. Heeft geen haast....
(ben ik toch nog on topic)

Ben nog nooit op die elektronicabeurs geweest, maar als ik goed ben geïnformeerd, wordt die gehouden in het Autotron.
Daar is voor 10 en 11 juli wel een modelbouwbeurs gepland. Die wordt normaal in februari in Goes gehouden, maar is nu eenmalig zowel in tijd als locatie verplaatst. Als die modelbouwbeurs doorgaat (wat ik nog moet zien) dan is er ook hoop voor een elektronicabeurs.

Met wie van de CO'ers kan ik contact opnemen voor eventuele materialen te doneren? (chuckie/Hugo/Jochem of zo)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Was Chuckie niet degene die altijd door het land reed ervoor?

Shiptronic

Overleden

Op 22 april 2021 23:07:37 schreef henri62:
Met wie van de CO'ers kan ik contact opnemen voor eventuele materialen te doneren? (chucki/Hugo/Jochem of zo)

https://www.circuitsonline.net/forum/user/6828

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Een email is onderweg naar chuckie. Mocht CO nog op de lichtmis aanwezig zijn ga ik er zeker naar toe.

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Ik denk dat mijn email niet bij Chuckie is aangekomen (of in de spam). Geen gesponse gehad. Dus als een van de mods dit ziet?

De boedel van onze modelbouw vereniging moeten we helaas opruimen omdat we de club gaan opheffen wegens geen ruimte meer.

Ondertussen ben ik maar eens wat aan het fotograferen geweest: Spul wat ik/we allemaal kwijt moeten.
Rond eind juni moet het weg zijn, wat er over blijft gaat in de container of scrap bak, oud ijzer whatever in oid.

Als CO er dingen uit wil hebben voor een toekomstige beurs/rommelmarkt is het me om het even. Als iemand iets hebben wil kan die me een PM sturen.

Waarschijnlijk komen er volgende week nog wel foto's bij.

(PS: Als een mod het niet eens is met de link, zet ik deze wel in de V&A en haal ik hem hier weg.)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
chuckie

Honourable Member

Inmiddels hebben we contact gehad en ik zal eerdaags in overeenstemming gaan kijken wat zinvol is voor onze voorraad.

(de organisatie van de lichtmis denkt erover om het doorgang te laten vinden, ik had gevraagd of we konden inschrijven, dus wie weet...)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Het lijkt erop dat de lichtmis dit jaar op 25 september doorgang vind. Is het al definitief dat CO er ook staat?

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.

Dat is dan net geplaatst volgens mij! Straks stond er nog wat anders. Das effe balen ja.
Deze link had ik gevonden:
https://hamnieuws.nl/events/radiomarkt-de-lichtmis-meppel/

[Bericht gewijzigd door henri62 op dinsdag 24 augustus 2021 23:46:55 (33%)

1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.