Magnat project 10 schema gezocht

Wie heeft er een schema, of weet welke componenten op de print zitten? Wil o.a. condensators vervangen, maar kan de codering niet lezen.
b.v.d.

(Schema Vector 77 ook welkom)

[Bericht gewijzigd door Dirk Inductie op donderdag 6 mei 2021 20:17:37 (10%)

Hi Dirk, ik heb Projekt 4 boxen en daarin zitten bipolaire elco's van 4,7uF 50V-DC en 35V-AC (volgens opschrift), heb ook deze site gevonden http://www.magnat.tv/ misschien helpt je dat. Groet, Rob

Op 6 mei 2021 17:12:53 schreef rupsenkind:
Hi Dirk, ik heb Projekt 4 boxen en daarin zitten bipolaire elco's van 4,7uF 50V-DC en 35V-AC (volgens opschrift), heb ook deze site gevonden http://www.magnat.tv/ misschien helpt je dat. Groet, Rob

Dank, kan het helaas niet vinden op deze site.

Shiptronic

Overleden

Waarom wil je de condensatoren vervangen?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Op 6 mei 2021 20:14:16 schreef Shiptronic:
Waarom wil je de condensatoren vervangen?

Omdat de speakers al oud zijn en in vochtige ruimte hebben gestaan.

Als de condensatoren toch vervangen gaan worden trek ze uit de lijm en je kunt wel iets aflezen lijkt me.

Ik denk niet dat er een schema is te vinden.

Sine

Moderator

Als die dingen echt 4u7 zijn zou ik er ook geen elco's voor terugzetten, bipolaire elco's zijn echt ondingen.

Een flinke folie C lijkt me een veel beter plan.

[Bericht gewijzigd door Sine op donderdag 6 mei 2021 21:15:35 (19%)

Op 6 mei 2021 20:50:39 schreef nijhuisr:
Als de condensatoren toch vervangen gaan worden trek ze uit de lijm en je kunt wel iets aflezen lijkt me.

Ik denk niet dat er een schema is te vinden.

Probleem is dat ik bang ben ze (2 st.) kapot te trekken. En de tekst in lijm vast blijft zitten. Dan ben ik nog verder van huis..

Filter van andere speaker ook los gekregen uit kast. Samengesteld kom ik tot deze gegevens:
*elco 4u7 50= 35V~ Tesla 1F202 L-k9
*208-8 4R7 10%n7
* bipolar -40...+105C Elko glatt 3,3 (of 33??)/23V~ de rest van de tekst zit in de lijm denk ik.

[Bericht gewijzigd door Dirk Inductie op donderdag 6 mei 2021 22:43:36 (25%)

Wil o.a. condensators vervangen, maar kan de codering niet lezen.

Bezigheidstherapie?

Als de condensators goed zijn en alles werkt zou ik alles lekker laten zitten zoals het zit Je kunt het alleen maar stuk repareren op deze manier.

Op 7 mei 2021 00:42:24 schreef Ex-fietser:
[...]

Bezigheidstherapie?

Als de condensators goed zijn en alles werkt zou ik alles lekker laten zitten zoals het zit Je kunt het alleen maar stuk repareren op deze manier.

"Omdat de speakers al oud zijn en in vochtige ruimte hebben gestaan."