Witgoedtechnieker

Op 2 augustus 2021 20:48:28 schreef EricN:
@maus611 mss moet je ter wetenschappelijk experiment eens naar de Belgische collega's bellen

Zou er eens erg graag eentje spreken; er lijkt er hier wellicht geen enkele actief te zijn op het forum ;(

De feedback die ik van klanten krijg is dat ze allen over een meerwaardigheidscomplex beschikken. Dus hier verwacht ik ze niet direct. Ik ben blij te lezen dat het iets locaal is en dat het bij de noorderburen er anders aan toe gaat. Onze mening is dus wat gekleurd door de plaatselijke ervaringen.

Mss dat TS zich kandidaat wil stellen om een onderzoek te organiseren? Aanmelden bij Miele als technieker bv? Zo komen we van de interne keuken wat te weten.

[Bericht gewijzigd door EricN op dinsdag 3 augustus 2021 15:30:24 (21%)

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

Op 28 juli 2021 20:21:17 schreef maus0611:
[...]Dan heb je het over een ander kruis, bij geen enkele miele kun je er via de achterzijde bij. Jij bedoeld wellicht het wiel waar de snaar over loopt?

Het grote kruis wat op de trommel vastzit met bouten. Machine op zijn zij, paar plankjes erin leggen en de trommel er uitschuiven. Dan kruis er af, lagers verwijderen (inslijpen en eruit tikken, evt persen). Dan nieuwe erin.

Ik heb er wel een fotoserie van, bij interesse.

Bij de nieuwe machines is het van RVS zoals de foto's van Eric ;)

Op 3 augustus 2021 14:29:47 schreef EricN:
Aanmelden bij Miele als technieker bv? Zo komen we van de interne keuken wat te weten.

Aanmelden in BE? In nederland ging het prima. Maar als je enthausiast, leergierig, netjes en affiniteit met sleutelen hebt, heb je bij veel technische beroepen al een streepje voor.

[Bericht gewijzigd door maus0611 op dinsdag 3 augustus 2021 23:10:27 (74%)

Op 3 augustus 2021 23:08:27 schreef maus0611:
Aanmelden in BE?

Voorstel voor TS, is van BE. Er staat hier ook al enige tijd een vacature open.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?