55pfl8109/12

deze tv blijft hangen in soort bootloop, kunnen jullie wat met deze info? ik heb op internet gezocht :? maar niks helpends gevonden :?

Ik vermoed dat het een 55PFS8109/12 betreft, de wipedatatool kan soms helpen maar de kans is klein en als het al lukt dan komt het beslist terug na korte tijd.

maartenbakker

Golden Member

En een soort bootloop is misschien wel of misschien geen bootloop, dus is ook nog de vraag wat het toestel precies doet.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

na de wipetool doet hij steeds 2 rode knippers :?

Op 3 augustus 2021 18:56:11 schreef djguidohuis:
na de wipetool doet hij steeds 2 rode knippers :?

Dan is het mainboard aan vervanging toe, helaas worden deze niet meer verkocht. Er is nog wel een upgrade van te koop maar die is niet goedkoop.

@ Maarten, dat bootloop is een bekend probleem bij deze QV14.1 modellen, meestal is de EMMC/NAND het probleem.

yow,

die nieuwe moederbord is dat een beeje te doen of raad je het af en bij wat voor winkels kun je dat kopen :?

Onder andere via mijn webshop te koop https://www.lcd-onderdelen.nl/a-53057836/philips/996598003792-upgrade-… , eenvoudig in te bouwen en voorzien van Nederlandse handleiding.
Je kunt ook zelf zoeken met het bestelnummer van de set 996598003792.