CW550 led controler

Heren ik heb een nieuwe telefoon maar vergeten welke app er is die werkt met deze wifi led controller.Helaas geen backups ervan wie kan mij helpen.

Bedankt heb het bestand gedownload maar de led controller reageert niet,nog tips?

Arco

Special Member

Je zult ze wel moeten pairen waarschijnlijk, heb je dat gedaan?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Arco

Special Member

Geen idee, ik heb dat ding niet... ;)
Er zal toch wel iets bijzitten hoe je 't ding in moet leren?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Als ik het goed begrijp moet je eerst met de wifi van de CW550 verbinding maken, deze heeft zijn eigen accespoint.
Maak met je telefoon verbinding met en "LEDnet*****" (geen pw) wifi netwerk.
Vandaar kun je de instellingen veranderen.

Ik heb hem 2 jaar maar geen gebruiksaanwijzing meer wie o wie?

Beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad he :)
Wij hebben geen van allen zo'n ding, maar aliexpress of alibabba staat er vol mee, daar is vast ook wel een manual achtoge beschrijving te vinden

Een deel van de chinezen denken dat de handleiding een "tricky" document is: Het maakt het makkelijker om het na te maken.

Dat is ook wel zo. Met een goede handleiding heb je precies een lijst van features die je moet bouwen.

Dus krijg je de handleiding er bij als je het ding koopt en staat ie vaak niet bij de product-advertantie er bij.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Helaas zoals ik al aangaf handleiding heb ik niet meer en geloof mij ook niet te vinden.Ding hangt al 2 jaar achter de tv dus er kan wel eens wat kwijt raken.Kan mij herinneren dat die maar met een app werkte ,heb er al 10 talle geprobeerd zonder resultaat.

Op 5 augustus 2021 10:14:26 schreef webhenky:
Heren ik heb een nieuwe telefoon maar vergeten welke app er is die werkt met....

Goedemorgen webhenky,
Is de app niet van de vorige telefoon te halen?
TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

@webhenky
Het liet me niet los, en ben aan het zoeken gegaan.
Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de volgende app: "CoolLight van Tanner Wong" te vinden in de "goegel pleestoor"
Deze moet werken.
TonHek
Edit: als ik de qr code scan zoals sijnos hierboven aangaf, kom ik bij de app "fi light van Fonewe"
Natuurlijk ook een kandidaat

[Bericht gewijzigd door TonHek op vrijdag 6 augustus 2021 10:00:11 (24%)

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

TonHek je bent geweldig het werkt kijk daar heb ik wat aan..

Op 6 augustus 2021 09:57:36 schreef webhenky:
TonHek je bent geweldig het werkt kijk daar heb ik wat aan..

Graag gedaan. Ik ben blij dat je ermee geholpen bent

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

Op 6 augustus 2021 09:57:36 schreef webhenky:
TonHek je bent geweldig het werkt kijk daar heb ik wat aan..

Welke werkt er? Ik heb van de QRcode op je foto een link gekregen naar de appstore. Ik ging er van uit dat je dat al geprobeerd had.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Hallo rew,
Mij is ook niet duidelijk welke de @ts nu gebruikt. Ik denk eigenlijk dat ze alle twee werken, maar dat de ene min of meer uit de box werkt (immers de cw550 is al met wifi verbonden en de app doet wellicht een "ID" scan en gebruikt het gevonden ip), de andere app zal meer handmatige configuratie acties nodig hebben alvorens hij correct werkt. Gezien de hier geëtaleerde skills van de gebruiker is KISS waarschijnlijk de beste oplossing.
Beide apps heb ik gevonden door "cw550 ledcontroller" in goegel te gooien, en de diverse gevonden qrcodes te scannen. Zowel zichtbaar op de foto's van de modules als ook bij diverse leveranciers in de omschrijving. De meest voorkomende waren de 2 genoemde apps.
Met een weinige inspanning verkregen dus.

TonHek

The fastest way to succeed is to double your failure rate.

CoolLight van Tanner Wong werkte wel.