Bouwradio perfectpro rockhart

Een raadsel voor mij .mijn radio gaat soms aan dan speelt hij ff en dan gaat hij uit en kan hem dan niet meer aan krijgen .dit op netspanning.aan de achterzijde zit een stopcontact en daar zit gewoon spanning op ?? Ik ben zelf een leek met electra maar wel erg handig .misschien dat iemand me kan vertellen waar ik naar moet kijken .

mel

Golden Member

Is dat een wcd met constante spanning? Op bouwplaatsen wil dat nog wel eens fluctueren.
Aansluiten op een ander wcd ergens anders al geprobeerd?
Het kan zomaar zijn dat, bij een instabiele spanning, de microprocessor van de radio van slag raakt.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Arco

Special Member

Batterijen rot? (dat vinden veel appaaraten ook niet leuk...)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Misschien dat een systeem reset helpt.

Systeemreset
Als uw radio niet juist werkt of als er cijfers of karakters niet of
onjuist op het display worden getoond, voer dan de volgende
procedure uit.
1. Druk op Standby om uw radio in te schakelen.
2. Houd Menu ingedrukt tot het geavanceerde menu van de huidige
modus wordt getoond op het display.
3. Draai aan de afstemknop tot 'System ' verschijnt op het display.
Druk daarna op de Afstemknop om het menu te openen.
4. Draai aan de Afstemknop tot 'Factory reset' verschijnt op het
display. Druk daarna op de Afstemknop om de instelling te openen.
5. Draai aan de Afstemknop tot 'Yes' is geselecteerd op het display
en druk ter bevestiging op de Afstemknop. Er wordt een volledige
reset uitgevoerd. De zenderlijst en voorkeurszenders worden
gewist. De instelling van de slaaptimer wordt ingesteld op de
standaardwaarde. Het display toont de melding 'Welcome to
Digital Radio' en het apparaat gedraagt zich net als de eerste
keer dat het werd ingeschakeld.

Handleiding en specs hier: https://www.perfectpro.eu/wp-content/uploads/2020/05/20150409_3A81YR6L…