Wie kent deze bluetooth modules?

Hoi Allen,

Bij een opruimactie kwam ik 2 bluetooth modules tegen die ik ooit eens gekocht had voor een experiment dat er nooit is van gekomen.

Ik wou de datasheet/handleiding er bij nemen, maar ik vind slechts 2 soorten modules online, de HC-05 en de HC-06, maar beide hebben een andere pin configuratie. De variant die ik heb, daar vind ik niets over.

Ik vind ze ook niet terug in mijn Ali/ Banggood aankopen.....

Als iemand ze herkent, hoor ik het graag :)

" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5900x, 12 cores @ 3.7GHz, opgekieteld naar 4.9GHz.

Aansluiten en kijken wat er in beeld komt. Dan op dat nummer zoeken.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
Arco

Special Member

De pinnen staan er toch op? Zijn allemaal gebaseerd op die BC417 chip, alleen de print layout verschilt wat...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Het is maar de kwestie de juiste bibliotheek ervoor te vinden voor de arduino.

De meeste pinnen zijn wel duidelijk, alleen die "5.C" vind ik nergens wat over terug.

" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5900x, 12 cores @ 3.7GHz, opgekieteld naar 4.9GHz.
bprosman

Golden Member

Op 9 augustus 2021 20:37:37 schreef KoenP:

De meeste pinnen zijn wel duidelijk, alleen die "5.C" vind ik nergens wat over terug.

Ik gok dat daar 5.0 heeft gestaan (als in voedingsspanning). Maar door het gat weggevallen.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
buckfast_beekeeper

Golden Member

Draai de print om zit er meer dan waarschijnlijk een LDO 5V-3V3.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.