tv reparatie

IKzoek een hobbyist of prof reparateur om een, door mij uiteengenomen LG led tv, met raad en daad bij te staan om deze tv weer aan de praat te krijgen.
Om een idee te vormen, de lensjes welke op de bodemplaat op de led-strook moeten lagen allemaal,32 stuks, los, weet niet of deze met een speciale lijm
bevestigt moeten worden enz.
Graag iemand in, of in de buurt van Meppel. Ook telefonische hulp zal wellicht voldoende moeten zijn, tol. 0522 305587
Alvast bedankt
Hans Woutersen

mel

Golden Member

Ik denk dat niemand een ,reeds uiteengenomen tv,wel weer "even"in elkaar komt zetten...Je had er beter kunnen afblijven,volgens mij.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
fred101

Golden Member

Als ik het goed begrijp wil hij les in het repareren en in elkaar zetten van deze TV.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

denk je echt ook al krijg je alles op zijn plaats dat de tv nog deftig gaat werken als je alles terug in mekaar steekt?schoenmaker blijf bij jou leest.
jij bent toch geen bouwvakker he.die werken ook zo afbreken en daarna terug uit keren.

dat gaat nooit meer goed komen, beste is dat je de LED strips compleet nieuw besteld op Aliexpress, voor de kosten hoef je het niet te laten.. Type staat op LED strips.. Herlijmen gaat hem echt niet worden.. Krijg je vlekken en ringen in beeld..