storing op precies 1 MHz

Dit topic is gesloten

Op 17 augustus 2021 13:06:56 schreef grotedikken:
[...]

Amateurs hebben welwillend enkele frequentiebanden gekregen waarop ze naar hartelust kunnen spelen. Laat ze het daarbij houden.

daar heb jij het dus mis , wij moeten elk jaar betalen voor de registratie en het gebruik van die amateur banden . krijgen is gratis

als jij elk jaar moet betalen voor een parkeerplaats voor je deur en je buur zet zijn auto zo neer dat jij er geen gebruik van kan maken word je ook pisnijdig . en terecht wel betalen voor iets waar je geen gebruik van kan maken accepteert niemand ongeacht of het over een stukje freq gaat ,hobby ,een parkeerplaats , tickets van een bokswedstrijd en zo kun je nog wel duizend dingen verzinnen.
als jij ergens voor betaald heb verwacht je ook redelijkerwijs er gebruik van te kunnen maken.

en als je dan gaat klagen bij de desbetreffende overheid zal die ook vragen of je al zelf met je buur gepraat hebt hier over om het op te lossen.
sterker nog , geen enkele instantie zal ook maar wat doen voordat je zelf een poging hebt gedaan het op te lossen

Op 17 augustus 2021 17:46:49 schreef grotedikken:

Waarom zou je op een hobbelige slijkweg rijden als er een snelweg naast ligt? dat is puur masochisme. ;-)

omdat mensen voorkeur geven aan de slijkweg in plaats van de snel weg
en daar voor betaald hebben en daar een licentie voor hebben moeten halen .
en dat er regels en wetten verzonnen zijn zodat we met z`n allen op die slijkweg kunnen rijden zonder elkaar in de weg te zitten of te storen
en nu de mensen op de slijkweg hinder hebben van de mensen op de snelweg in de vorm van storing

pa3gws

Golden Member

Bovendien is die slijkweg HOBBY om met eventueel zelf gemaakte apparatuur, antennes of met zo'n min mogelijk vermogen grote afstanden te overbruggen.
Dan kan je ook zeggen waarom ga je wandelen er rijd tocht een bus? :-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Anoniem

Op 17 augustus 2021 19:21:00 schreef klaasy:
[...]
daar heb jij het dus mis , wij moeten elk jaar betalen voor de registratie en het gebruik van die amateur banden . krijgen is gratis

Guttegut, en jij denkt dat je bescheiden bijdrage voldoende is voor een VIP behandeling. Tis geen noodfrequentie hee? Bovendien gaat het hier niet om een amateurfrequentie. Jullie hebben op 1MHz niks te maken of te protestren.

"Beste AT, ik hoor een signaaltje op 1MHz en ik denk dat dit er niet thuishoort. Maar ik heb er verder geen last van.
Kun je ASAP een urgentieteam sturen?" Ze zullen zich haasten :-) Op den bureau is het comfortabeler.

Sine

Moderator

Hmjaa ... en daaarmee is dit topic wel weer genoeg ontspoort.

Dit topic is gesloten