Pulsschakelaar

Ik ben op zoek naar een pulsschakelaar van gira , puls naar boven drukken , puls naar beneden drukken, terugverend.
Ik weet dat jung dit wel heeft maar van gira kan ik ze niet vinden, iemand dit ooit tegengekomen?

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Arco

Special Member

Jalouzieschakelaars zijn toch altijd puls omhoog en omlaag?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 22 augustus 2021 18:15:01 schreef Arco:
Jalouzieschakelaars zijn toch altijd puls omhoog en omlaag?

Klopt maar gira heeft jaloezie schakelaars alleen met 2 wippen

Arco

Special Member

Kun je daar geen enkele wip op zetten?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 22 augustus 2021 18:22:31 schreef Arco:
Kun je daar geen enkele wip op zetten?

Nee helaas , ze zijn mechanisch vergrendeld aan elkaar , je kan er maar 1 tegelijk indrukken.

Arco

Special Member

Gira verkoopt enkele afdekplaten, dan moeten ze de schakelaar toch ook hebben?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Op 22 augustus 2021 18:28:07 schreef Arco:
Gira verkoopt enkele afdekplaten, dan moeten ze de schakelaar toch ook hebben?

[bijlage]

Die derde zou het moeten zijn , alleen kan ik daar het basis element niet van vinden.

Op 22 augustus 2021 18:29:20 schreef 19roland70:
[...]
Die derde zou het moeten zijn , alleen kan ik daar het basis element niet van vinden.

De Technische Unie geeft aan de hand van de derde wipper dat deze is te combineren met 10 basiselementen van Gira Systeem S3000
Eén daarvan is Gira Systeem 3000 Jaloezie besturing | 541500
EAN nummer: 4010337027416

Op 22 augustus 2021 19:21:10 schreef Edwass:
[...]
De Technische Unie geeft aan de hand van de derde wipper dat deze is te combineren met 10 basiselementen van Gira Systeem S3000
Eén daarvan is Gira Systeem 3000 Jaloezie besturing | 541500
EAN nummer: 4010337027416

Systeem 3000 zijn volgens mij een soort van domotica componenten.